Marketing de modă: prezentările din presezon

Autor: Loredana Frăţilă-Cristescu Postat la 29 iunie 2013 132 afişări

Prezentările colecţiilor de sezon ale marilor case de modă sunt ceva obişnuit, însă în ultima vreme calendarul evenimentelor din domeniu a devenit mai încărcat, odată cu apariţia unor prezentări în presezon, scrie Financial Times.

Marketing de modă: prezentările din presezon

Până şi cele mai mici case de modă lansează precolecţii înaintea marilor evenimente de primavară/vară şi toamnă/iarnă, ce oferă o avanpremieră a noilor tendinţe. Fenomenul este apreciat de cei interesaţi, care au ocazia să cumpere articole vestimentare înainte să le descopere alţii şi înainte să se epuizeze de pe piaţă.

Motivul apariţiei acestor colecţii presezon îl reprezintă dorinţa de noutate a clienţilor, industria luxului fiind astfel obligată să ofere idei, modele şi designuri noi la intervale mai scurte.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
marketing,
moda,
colectii,
sezon,
lux,
modele,
tendinte,
presezon,
design
/arta-si-societate/lifestyle/marketing-de-moda-prezentarile-din-presezon-11049354
11049354
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.