Cum sunt influenţaţi creatorii de modă de schimbările climatice

Autor: Loredana Fratila-Cristescu Postat la 17 decembrie 2016 61 afişări

Cum sunt influenţaţi creatorii de modă de schimbările climatice

Capacitatea de a prezice cum va evolua vremea nu mai este o chestiune care ţine doar de metereologi, schimbările climatice obligând şi oameni din alte domenii să ştie cum să realizeze o prognoză meteo. 

Cum vremea devine tot mai capricioasă, cu primăveri îngheţate, ierni blânde şi veri ploioase, unii creatori de modă şi retaileri apelează la climatologi pentru sfaturi care să-i ajute să realizeze şi să planifice achiziţiile de articole vestimentare adecvate, scrie Wall Street Journal. Alţi designeri sau case de modă, ca Michael Kors, includ în colecţiile de vacanţă de vară articole din diverse tipuri de materiale şi nu doar unele adecvate mersului la plajă, în ideea că pot fi şi nopţi sau zile reci, ori au trecut deja la colecţii nelegate de anotimp, aşa cum au făcut-o Vince sau Jason Wu.

La rândul său, Fashion Institute Technology din New York, printre ai cărui absolvenţi se numără şi Calvin Klein, a introdus un curs pentru studenţii interesaţi de cariere în retail şi merchandising în care aceştia sunt învăţaţi cum să utilizeze diverse informaţii, printre care şi date statistice despre vreme, pentru a realiza prognoze care să ajute magazinele să aducă pe stoc articolele potrivite, ca să nu rămână cu multe produse nevândute în caz că vremea nu e suficient de caldă sau de rece pe cât ar trebui în luna sau anotimpul respectiv. Aceştia pot însă ajuta nu numai magazinele de articole vestimentare, ci şi restaurantele sau cafenelele să-şi promoveze eficient diverse produse din meniu.

Urmărește Business Magazin

Povestea celui mai mare proprietar român de malluri şi a celei mai de succes poveşti din imobiliarele româneşti Povestea celui mai mare proprietar român de malluri şi a celei mai de succes poveşti din imobiliarele româneşti

Cea mai de succes poveste din imobiliarele româneşti a început în Iaşi, în urmă cu 20 de ani, odată cu deschiderea primului centru comercial din afara Bucureştiului şi a celui de al doilea mall al ţării.

vezi continuarea
ZF.ro
Tehnologia REVOLUŢIONARĂ care schimbă totul: Oraşele „deştepte” devin realitate şi pentru români Tehnologia REVOLUŢIONARĂ care schimbă totul: Oraşele „deştepte” devin realitate şi pentru români
Dezvăluiri: Ce vor românii de fapt de la un desert. Secretele unuia dintre cei mai cunoscuţi oameni din domeniu
Mediafax
„Afacerea Pandemia”. Cum a umflat România până şi factura de 3,4 milioane de euro a „ajutorului umanitar” dat fraţilor de peste Prut „Afacerea Pandemia”. Cum a umflat România până şi factura de 3,4 milioane de euro a „ajutorului umanitar” dat fraţilor de peste Prut
Economiile se prăbuşesc în pandamie, dar cei 4 giganţi din tech au înregistrat un profit de 28 de miliarde de dolari
MonitorulApararii
Fostul premier social-democrat Zoran Milanović revine la conducerea Croaţiei. Ca preşedinte Fostul premier social-democrat Zoran Milanović revine la conducerea Croaţiei. Ca preşedinte
Ce se întâmplă la Moscova este de bine deopotrivă pentru Rusia şi Putin(?)
MonitorulPartidelor
Luptătorul K1 Cătălin Moroşanu va deschide lista PNL pentru Consiliul Judeţean Galaţi Luptătorul K1 Cătălin Moroşanu va deschide lista PNL pentru Consiliul Judeţean Galaţi
Tudose, ironic: Prefectul de Brăila a fost la o şedinţă de partid.Nu s-a făcut politică, s-au recitat psalmi
MonitorulSiguranteiCetateanului
COMENTARIU Valeriu Şuhan Diversiunea inducerii confruntării COMENTARIU Valeriu Şuhan Diversiunea inducerii confruntării
COMENTARIU Valeriu Şuhan Pe bune ? Nu-mi da vestea asta...

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.