Cum să-ţi asortezi cosmeticele la hainele de firmă

Autor: Loredana Fratila-Cristescu Postat la 06 iulie 2013 154 afişări

În încercarea de a-şi convinge clientela să le poarte produsele din cap până în picioare, dar şi de a ajunge la un public mai larg, tot mai mulţi creatori de modă se extind în domeniul cosmeticelor, scrie LA Times.

Cum să-ţi asortezi cosmeticele la hainele de firmă

Printre casele care au şi-au lansat deja şi colecţii de produse cosmetice se numără Burberry, Tom Ford, Chanel, Yves Saint Laurent, Dolce & Gabbana, Dior şi Giorgio Armani. Michael Kors pregăteşte o gamă de cosmetice în colaborare cu Estée Lauder, Jason Wu va ieşi cu o ediţie limitată în parteneriat cu Lancôme şi chiar şi Gucci are în plan lansarea unor produse de machiaj anul viitor.

Unele dintre cele mai impresionante astfel de creaţii sunt gama Pierre Hardy for Nars, realizată de designerul de pantofi Pierre Hardy împreună cu compania înfiinţată de specialistul în machiaj François Nars. Colecţia cuprinde seturi de câte două sticluţe de ojă în nuanţe inspirate de culoarea pantofilor creaţi pentru sezonul primăvară/vară 2013 şi sunt ambalate în cutiuţe delicate de lemn care seamănă cu cele de pantofi.

La rândul său, Marc Jacobs, director artistic la Louis Vuitton şi deţinător al propriilor sale firme din domeniul modei, se aventurează în domeniul cosmeticelor după ce a testat piaţa cu nişte game de parfurmuri. Marc Jacobs Beauty va fi formată din peste o sută de produse, ca farduri de obraz şi de ochi, pensule de machiaj, gel şi ruj de buze sau ojă, fiind rezultatul unui parteneriat cu Sephora. Nu în ultimul rând, Alber Elbaz de la Lanvin a colaborat cu Lancôme pentru gama Lancôme Show by Alber Elbaz, designerul creând ambalaje fanteziste pentru o serie de produse de machiaj.

Urmărește Business Magazin

/arta-si-societate/lifestyle/cum-sa-ti-asortezi-cosmeticele-la-hainele-de-firma-11100609
11100609
comments powered by Disqus
Povestea celui mai mare proprietar român de malluri şi a celei mai de succes poveşti din imobiliarele româneşti Povestea celui mai mare proprietar român de malluri şi a celei mai de succes poveşti din imobiliarele româneşti

Cea mai de succes poveste din imobiliarele româneşti a început în Iaşi, în urmă cu 20 de ani, odată cu deschiderea primului centru comercial din afara Bucureştiului şi a celui de al doilea mall al ţării.

vezi continuarea
ZF.ro
Tehnologia REVOLUŢIONARĂ care schimbă totul: Oraşele „deştepte” devin realitate şi pentru români Tehnologia REVOLUŢIONARĂ care schimbă totul: Oraşele „deştepte” devin realitate şi pentru români
Dezvăluiri: Ce vor românii de fapt de la un desert. Secretele unuia dintre cei mai cunoscuţi oameni din domeniu
Mediafax
„Afacerea Pandemia”. Cum a umflat România până şi factura de 3,4 milioane de euro a „ajutorului umanitar” dat fraţilor de peste Prut „Afacerea Pandemia”. Cum a umflat România până şi factura de 3,4 milioane de euro a „ajutorului umanitar” dat fraţilor de peste Prut
Economiile se prăbuşesc în pandamie, dar cei 4 giganţi din tech au înregistrat un profit de 28 de miliarde de dolari
MonitorulApararii
Fostul premier social-democrat Zoran Milanović revine la conducerea Croaţiei. Ca preşedinte Fostul premier social-democrat Zoran Milanović revine la conducerea Croaţiei. Ca preşedinte
Ce se întâmplă la Moscova este de bine deopotrivă pentru Rusia şi Putin(?)
MonitorulPartidelor
Luptătorul K1 Cătălin Moroşanu va deschide lista PNL pentru Consiliul Judeţean Galaţi Luptătorul K1 Cătălin Moroşanu va deschide lista PNL pentru Consiliul Judeţean Galaţi
Tudose, ironic: Prefectul de Brăila a fost la o şedinţă de partid.Nu s-a făcut politică, s-au recitat psalmi
MonitorulSiguranteiCetateanului
COMENTARIU Valeriu Şuhan Diversiunea inducerii confruntării COMENTARIU Valeriu Şuhan Diversiunea inducerii confruntării
COMENTARIU Valeriu Şuhan Pe bune ? Nu-mi da vestea asta...

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.