Cum arată cea mai în vogă poşetă a sezonului (GALERIE FOTO)

Autor: Loredana Frăţilă-Cristescu Postat la 30 noiembrie 2014 678 afişări

Sezonul cumpărăturilor de Crăciun este o perioadă numai bună ca să lansezi produse pe care clienţii (şi) le pot face cadou. O astfel de iniţiativă a avut retailerul britanic Selfridges, care a lansat o gamă de genţi de damă aurite, într-o ediţie special produsă pentru comercializarea în magazinele sale.

Articolul cel mai remarcabil din această gamă este o poşetă în formă de pungă de chipsuri, creată de către Anya Hindmarch şi care costă nici mai mult, nici mai puţin de 60.000 de lire sterline, fiind realizată din aur masiv de optsprezece carate şi prevăzută cu lănţişor suflat cu aur pe post de curea de umăr.

Poşeta, pentru a cărei confecţionare sunt necesare până la patru luni, poate fi personalizată  cu numele viitoarei posesoare sau cu un mesaj şi se poate comanda şi în varianta de aur roz sau alb. Până acum s-au afişat în public cu poşeta respectivă vedete ca Solange Knowles sau Emma Watson, scrie evoke.ie, care precizează că au fost scoase pe piaţă şi replici mai ieftine, în diverse culori metalizate.

Urmărește Business Magazin

/arta-si-societate/lifestyle/cum-arata-cea-mai-in-voga-poseta-a-sezonului-galerie-foto-13676725
13676725
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.