Clic aici pentru colectia de toamna

Postat la 17 mai 2010 44 afişări

Online, designerii romani concureaza cu succes brandurile internationale, iar magazinele virtuale anunta cresteri ale vanzarilor de produse cu etichete “made in Romania”.

In urma cu 3-4 ani, vocea designerilor romani a inceput sa capete putere, cand creatiile acestora au incetat sa fie o iubire de un sezon si si-au croit rapid drum spre moda strazii. Succesul la public era sustinut si de deschiderea concept store-urilor, vitrinele perfecte pentru designerii romani. Magazine precum Idelier sau L'Armoire promovau atat designeri cunoscuti, cat si tineri talentati, pregatiti la scolile de design din strainatate, dar care nu aveau un nume in Romania.

In acelasi timp, intreaga piata de fashion s-a schimbat sub influenta mediului online, astfel incat marii designeri sau creatorii aflati la inceput de drum urmeaza calea comertului virtual. Mai ales ca exemplele de succes sunt deja faimoase - dintre care cel mai rasunator a fost vanzarea magazinului online Net-a-Porter cu peste 250 de milioane de euro. Chiar si ceasurile si bijuteriile, care pareau bastionul cel mai greu de cucerit de universul internetului, au cedat, cel mai nou intrate in e-commerce fiind Longines sau Cartier, care livreaza online pe anumite piete.

Revenind la designerii romani, mediul online inseamna, pe langa profit, si o mai buna vizibilitate in orasele unde nu exista boutique-uri proprii sau concept store-uri sau chiar in strainatate. Maria Lucia Hohan este primul designer roman care a speculat potentialul lucrativ al mediului online in urma cu sapte ani, cand deschiderea atelierului era sustinuta de o prezenta virtuala. Designerul povesteste ca trecerea a fost naturala, iar ideile au venit si de la clienti - mai intai au fost fotografii cu produsele, au urmat preturile, apoi a fost introdus serviciul de livrare. "Site-ul MLH este cea mai buna metoda de promovare a brandului, mai eficienta decat orice prezentare sau cataloage tiparite, deoarece poate fi vazut la orice ora, din orice colt al lumii, iar clientele interesate pot cumpara direct de la noi in timp record, fara deplasare sau probe", spune Maria Lucia Hohan.

Dezvoltarea site-ului www.mlh-shop.com a durat opt luni, dar magazinul virtual este constant actualizat si cosmetizat. Online sunt disponibile colectiile brandului MLH (aproximativ 60 de produse in fiecare colectie), linia de articole pentru mirese, dar si cea de accesorii, precum si 20 de bestseller-uri din colectiile anterioare. Iar din iulie va fi disponibila si colectia de toamna/iarna 2010-11, adica 50 de produse noi.

Paginatie:

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
lifestyle,
online,
colectii,
lansare,
fashion
/arta-si-societate/lifestyle/clic-aici-pentru-colectia-de-toamna-6126420
6126420
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.