Masini anti-criza

Postat la 07 octombrie 2008 13 afişări

“Obiectivul nostru nu este reducerea emisiilor masinilor, ci eliminarea lor.” Citatul nu apartine unui anume sef al unui producator auto mondial, ci a fost folosit ca deschidere in discursurile tuturor executivilor prezenti saptamana trecuta la deschiderea Salonului Auto de la Paris.

 

Orientarea catre masini mai economice, fie hibride (propulsia se realizeaza atat prin consum de carburant, cat si prin consum de energie electrica) sau electrice, este acum o prioritate pentru aproape toti producatorii de masini confruntati cu o scadere drama­tica a vanzarilor pe pietele dezvoltate pe fondul crizei financiare internationale. Practic, prima masura pe care au luat-o pana acum principalii jucatori din industria auto a fost extinderea gamei prin introducerea unor masini tot mai mici, dotate cu motoare cu o capacitate mica si implicit un consum redus.

 

“In urmatorii ani, peste 60% dintre masinile noi vandute vor face parte din clasele mici, segmentul mediu si superior urmand sa reprezinte doar 25% si, respectiv 15% din piata”, spunea Alan Mulally, seful producatorului american Ford, care tocmai a prezentat noua generatie a celui mai mic model din gama Ford, denumit Ka. Si grupul francez Renault mizeaza pe masinile din clasele mici, Carlos Ghosn, presedintele Renault, anuntand planuri importante pentru noua generatie a modelului Renault Mégane.

 

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
auto,
producatori,
Salonului Auto,
Paris
/analize/industrie/masini-anti-criza-3279557
3279557
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.