Iulian Stanciu, fondator şi acţionar, eMAG: Cred că avem nevoie de mai mult curaj. Curajul de a trece graniţe, curajul de a construi un plan de business pe un termen mai lung
Cred că avem în România oameni foarte inteligenţi, foarte muncitori, cu o educaţie foarte bună, la fel cum sunt toţi antreprenorii din vestul Europei, din State sau din alte ţări dezvoltate. Cred că avem nevoie de mai mult curaj. Curajul de a trece graniţe, curajul de a construi un plan de business pe un termen mai lung. Carte de vizită:
1. Numele lui Iulian Stanciu este asociat invariabil cu brandul eMAG – cel mai puternic retailer din online-ul românesc şi unul dintre cei mai mari jucători din regiune –, al cărui business îl conduce şi unde e acţionar minoritar.
2. Acelaşi antreprenor este şi proprietarul Flanco – al doilea jucător de pe piaţa de electro-IT – şi controlează şi distribuitorul de echipamente IT Network One Distribution (NOD), platforma Fashion Days, precum şi cea dedicată restaurantelor Tazz by eMAG. A investit însă şi în alte afaceri (Atelierele Pegas sau Berăria H, de pildă).
3. Spune că cel mai bun sfat l-a primit de la părinţi şi l-a aplicat întotdeauna: să fie politicos, fiindcă aceasta nu costă nimic.
4. Pasionat de programare din perioada şcolii, a declarat că aceasta l-a ajutat să dezvolte o gândire ordonată, să vadă lucrurile până la capăt şi să le ducă la bun sfârşit.
5. Dante International, compania care administrează eMAG, a înregistrat anul trecut afaceri de 4,5 miliarde de lei .
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe alephnews.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro












