ZF Digital: Clienţii care fac cumpărături la “supermarketurile online” câştigă în primul rând timp

Postat la 22 octombrie 2013 77 afişări

Supermarketurile online au avantajul că reduc timpul consumat cu cumpărăturile şi aduc şi economii, consideră reprezentanţii Carrefour şi Metro, prezenţi în cadru panel-ului”In the spotlight: e-retail. Strategii. Soluţii. Perspective.

ZF Digital: Clienţii care fac cumpărături la “supermarketurile online” câştigă în primul rând timp

Pentru moment, noi vindem timp ceea ce se vede şi în felul în care am structurat site-ul. Scopul site-ului este de a reduce timpul petrecut cumpărând”, a spus Radu Butufei, director e-commerce Carrefour România.

„Economia între a cumpăra online sau a merge fizic la magazin este de 50 de lei”, a declarat Cosmin Costea, E-commerce Manager Metro Cash&Carry.

Mai multe pe zf.ro

Urmărește Business Magazin

Citeşte pe MonitorulApararii.ro

/actualitate/zf-digital-clientii-care-fac-cumparaturi-la-supermarketurile-online-castiga-in-primul-rand-timp-11548713
11548713
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.