Wave Division a ajuns la afaceri de 2,5 milioane de euro

Autor: Ioana Mihai-Andrei Postat la 09 februarie 2017 333 afişări

Compania Wave Division a înregistrat, la finele anului 2016, o cifră de afaceri de 2,5 milioane euro pentru toate serviciile de advertising pe care le oferă, 70 de procente din business fiind reprezentate de activările In Store.

Wave Division a ajuns la afaceri de 2,5 milioane de euro

“Am pornit în 2001 organizând ceremonii de absolvire în licee şi facultăţi, iar treptat am reuşit să dezvoltăm servicii integrate de advertising. Am sesizat posibilitatea de comunicare cu segmentul tânăr şi aşa a luat naştere agenţia de publicitate. Atunci am dezvoltat conceptul de Sport Marketing şi am promovat competiţia de baschet din România, McDonald’s Star Game. Wave Division a reuşit în aceşti 16 ani să livreze peste 4000 de proiecte integrate”, declară Al Kamara, CEO al Wave Division.

Cu cea mai mare pondere din cifra de afaceri a activărilor In Store şi evenimente, Wave Division devine unul dintre liderii pieţii de advertising de tip BTL din România.

Agenţia de advertising livrează servicii integrate de publicitate şi în afara ţării. “Diversificarea tipului de servicii pe care le furnizăm ne-au adus proiecte noi chiar şi din afara ţării, cum ar fi Bulgaria sau Serbia. Cele mai căutate servicii au fost de tipul creaţie, digital, online, iar cei mai mulţi clienţi au venit din zona FMCG”, continuă Al Kamara.

Portofoliul de clienţi ai Wave Division cuprinde nume din domenii variate de activitate, precum: energie electrică (Tinmar), telecomunicaţii (Vodafone), FMCG (URBB, Unilever, Royal Canin, Bic, Agricola, Nespresso, Kimberly Clark)şi Retail (Lidl, Park Lake, Rewe Group).

În a doua jumătate a anului 2016 Wave Division a implementat pentru un client cel mai important şi de succes proiect de Back to School. Conceptul creativ s-a bazat pe strategia de a targeta atât părinţii, cei care iau decizia de cumpărare, cât şi copiii, cei care influenţează decizia părinţilor.

Prin mesajul de brand al proiectului s-a comunicat către părinţi, iar prin activările din magazine s-a comunicat către copii. La final s-a reuşit derularea unui proiect de succes la nivel naţional, în care cei mici au putut să viseze la meseriile oamenilor mari.

Compania îşi tratează egal partenerii cu care lucrează şi le acordă timp, răbdare şi înţelegere. “Clienţii noştri favoriţi sunt cei care ne pun la treabă. Ne plac provocările şi clienţii curajoşi, deschişi pentru schimbare. Nu am fost şi nici nu vom fi adepţii unei anumite zone de confort, drept urmare continuăm să întrecem aşteptările clienţilor noştri. Unul dintre clienţii noştri de suflet şi cu tradiţie ne-a condimentat toamna cu un proiect CSR de proporţii, atât ca impact cât şi ca desfăşurare, ajuns la a 4-a editie. O zi întreagă, în parcările a 185 de magazine din reţeaua naţională, sute de copii au învăţat, distrându-se, reguli elementare de circulaţie de la agentii Politiei Rutiere. Eforturile echipei Wave Division au fost pe măsură, peste 500 de colegi (câte 3 per fiecare locaţie) fiind simultan coordonaţi, în aceeaşi zi şi la aceeaşi oră, la nivel naţional, pentru a implementa cu success Campania”, povesteşte Al Kamara.

Anul trecut a însemnat pentru Wave Division anul schimbării. Nu doar rebranding-ul firmei a fost o provocare majoră pentru cei din companie, ci şi eficientizarea convertirii investiţiilor în publicitate ale clienţiilor Wave Division în vânzări directe.    

Wave Division este cea mai importantă agenţie de In Store care oferă servicii integrate de advertising, începând cu creaţie, strategie, project management, evenimente, rebranding, până la social media şi digital.

Cu o experienţă de 16 ani în domeniul advertising-ului, compania Wave Division numără, în prezent, peste 84 de specialişti în publicitate, iar la finele lui 2016 a atins o cifră de afaceri de peste 2,5 milioane de euro.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
afaceri,
publicitate,
Wave Vision,
Al Kamara

Citeşte pe MonitorulApararii.ro

ZF.ro
Este OFICIAL! Un nou brand de modă cu preţuri mici a intrat în România. Reduceri de 80% la peste 3.000 de mărci Este OFICIAL! Un nou brand de modă cu preţuri mici a intrat în România. Reduceri de 80% la peste 3.000 de mărci
Criza accelerează puternic aceste joburi. În ce zonă trebuie să vă uitaţi pentru viitor
Mediafax
Efectul încrederii în vaccinul anti COVID-19 şi al tranziţiei de la Casa Albă: Bursele ating niveluri record Efectul încrederii în vaccinul anti COVID-19 şi al tranziţiei de la Casa Albă: Bursele ating niveluri record
Misterul paturilor de ATI, lămurit de Departamentul pentru Situaţii de Urgenţă. Situaţia locurilor la Terapie Intensivă în Bucureşti şi în ţară
MonitorulApararii
A fi sau a nu fi spionat: Snowden de Danemarca A fi sau a nu fi spionat: Snowden de Danemarca
Tranziţia de la Trump la Biden: modelul argentinian
MonitorulPartidelor
Se cere reducerea vârstei de vot la 16 ani: Tinerii trebuie să fie mult mai implicaţi Se cere reducerea vârstei de vot la 16 ani: Tinerii trebuie să fie mult mai implicaţi
Apare „vaccinul împotriva risipei banilor publici”?
MonitorulSiguranteiCetateanului
COMENTARIU Valeriu Şuhan: Vinovaţii fără vină COMENTARIU Valeriu Şuhan: Vinovaţii fără vină
Victimă a violenţei domestice ne întoarcem la ei pentru că nu avem alte pârghii. Ce se află în spatele lui ”se va schimba”

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.