Unul dintre cele mai mari branduri de supermarketuri va dispărea din România. Ce apare în loc

Postat la 23 februarie 2017 40118 afişări

Unul dintre cele mai mari branduri de supermarketuri va dispărea din România. Ce apare în loc

Până la finalul anului 2017 brandul trebuie să dis­pa­ră de pe piaţă. La un total de circa 80 de ma­gazine şi un total de zece luni rămase din acest an, ritmul ar putea fi de 8-10 unităţi redeschise în fiecare lună.

Grupul  a preluat re­ţeaua de super­mar­­­keturi în Ro­­mânia în de­cem­brie 2015 într-o tran­zac­ţie de aproa­pe 100 mil. euro. Con­siliul Con­­cu­ren­ţei a apro­bat apoi în va­ra anului trecut mu­ta­rea, cu anu­mite con­diţii. Din mo­mentul în care gru­pul fran­cez a primit acordul Concu­ren­ţei, com­pania a anunţat că va trans­forma toate ma­gazinele, brandul urmând a dis­părea de pe piaţă în acest an.

Este OFICIAL: Unul dintre cele mai mari branduri de supermarketuri va DISPĂREA din România. Ce apare în loc

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
Carrefour,
Billa,
magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.