STUDIU: Black Friday şi sărbătorile au adus pe creştere piaţa bunurilor de folosinţă îndelungată în 2012

Postat la 14 februarie 2013 16 afişări

Piaţa bunurilor de folosinţă îndelungată din România a urcat anul trecut cu 2% comparativ cu 2011, la 1,4 miliarde euro, pe fondul creşterii de 10% înregistrate în ultimul trimestru, când au avut loc campaniile Black Friday şi cele de Crăciun, potrivit unui studiu realizat de GfK.

Vânzările din perioada octombrie-decembrie 2012 au însumat 503 milioane euro.

"Vânzările din trimestrul patru au fost foarte bune. Toate sectoarele monitorizate au avut evoluţii pozitive comparativ cu trimestrul patru din 2011. Totuşi, la nivelul întregului an rezultatele au fost mixte printre pieţele monitorizate de TEMAX® România. Performanţe pozitive s-au remarcat în cazul sectoarele foto, telecom, IT şi electronice, în timp ce electrocasnicele mici şi cele mari au avut de suferit şi s-au situat sub anul trecut", se arată într-un comunicat al GfK.

Sectorul foto este cel care a performat cel mai bine în anul 2012, cu o creştere de aproximativ 11% faţă de anul anterior, piaţa atingând o valoare de 49 milioane euro.

Cititi mai multe pe www.mediafax.ro

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
Black Friday,
sărbători,
creştere,
bunuri
/actualitate/studiu-black-friday-si-sarbatorile-au-adus-pe-crestere-piata-bunurilor-de-folosinta-indelungata-in-2012-10561933
10561933
comments powered by Disqus

ALEPH STORY: Roşia Montană, o pierdere de aur! O discuţie cu Cristian Hostiuc, Ziarul Financiar şi Bogdan Nicolae, Aleph News

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.