LIVE: Videoconferinţa Top Tranzacţii 2021: Ce a însemnat primul an de pandemie pentru piaţa locală de M&A? Ce urmează?

Starbucks a generat peste 1 miliard de dolari prin aplicaţia mobilă şi programul de fidelitate

Postat la 03 februarie 2014 168 afişări

Aplicaţia mobilă şi programul de fidelitate Starbucks s-au dovedit de succes, fiind folosite în prezent de peste 10 milioane de clienţi, conform Businessinsider.com.

Starbucks a generat peste 1 miliard de dolari prin aplicaţia mobilă şi programul de fidelitate

Tranzacţiile Starbucks au totalizat peste un milion de dolari, ceea ce reprezintă 4% din piaţa de plăţi mobile din Statele Unite, estimează aceeaşi sursă. Pentru a susţine cât mai mult dezvoltarea acestui sistem, lanţul de cafenele a creat un nou post de Chief operating officer care va avea ca responsabilitate îmbunătăţirea permanentă a sistemului de plăţi mobile.

Compania Starbucks este cunoscută pentru produsele ieftine şi de calitate pe care le oferă clienţilor, fiind printre primele care au dezvoltat un program de loialitate eficient. Clienţii beneficiază de produse gratuite în mai multe ocazii, precum zilele de naştere.

Urmărește Business Magazin

/actualitate/starbucks-a-generat-peste-1-miliard-de-dolari-prin-aplicatia-mobila-si-programul-de-fidelitate-12011864
12011864
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.