Şeful AFI Palace Cotroceni: Mallul este departe de a-şi fi atins potenţialul maxim

Postat la 31 iulie 2012 30 afişări

Vizitatorii AFI Palace Cotroceni lasă zilnic jumătate de milion de euro în magazinele mallului din Bucureşti.

Vânzările magazinelor din centrul comercial AFI Palace Cotroceni din Bucureşti, de­ţinut de compania israe­lia­nă AFI Europe, au crescut în pri­ma jumătate a acestui an cu 9%, la ni­velul de 91 mil. euro, po­trivit datelor trans­mise de companie către ZF.

Calculat în lei, vân­zările mallului au crescut cu 14% în aceeaşi pe­rioa­dă, potrivit repre­zentanţilor AFI Europe.

Mallul de la Cotro­ceni, finalizat în toamna anului 2009 în urma unei investiţii de 300 de mi­lioane de euro, are prin­tre chiriaşi companii ca Real, Inditex, H&M, C&A sau Cinema City.

"Rapoartele finan­cia­re aferente primelor şase luni indică o creş­tere cu aproximativ 14% a cifrei de afaceri com­pa­rativ cu perioada simi­lară a anului precedent. (...) Mallul este de­parte de a-şi fi atins potenţialul maxim în ma­terie de trafic şi venituri", afirmă Israel Vizel, general manager al AFI Palace Cotroceni.

Cititi mai multe pe www.mediafax.ro

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
AFI Palace Cotroceni,
mall,
bani
/actualitate/seful-afi-palace-cotroceni-mallul-este-departe-de-a-si-fi-atins-potentialul-maxim-9912476
9912476
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.