Şeful AFI Palace Cotroceni: Mallul este departe de a-şi fi atins potenţialul maxim
Vizitatorii AFI Palace Cotroceni lasă zilnic jumătate de milion de euro în magazinele mallului din Bucureşti.
Vânzările magazinelor din centrul comercial AFI Palace Cotroceni din Bucureşti, deţinut de compania israeliană AFI Europe, au crescut în prima jumătate a acestui an cu 9%, la nivelul de 91 mil. euro, potrivit datelor transmise de companie către ZF.
Calculat în lei, vânzările mallului au crescut cu 14% în aceeaşi perioadă, potrivit reprezentanţilor AFI Europe.
Mallul de la Cotroceni, finalizat în toamna anului 2009 în urma unei investiţii de 300 de milioane de euro, are printre chiriaşi companii ca Real, Inditex, H&M, C&A sau Cinema City.
"Rapoartele financiare aferente primelor şase luni indică o creştere cu aproximativ 14% a cifrei de afaceri comparativ cu perioada similară a anului precedent. (...) Mallul este departe de a-şi fi atins potenţialul maxim în materie de trafic şi venituri", afirmă Israel Vizel, general manager al AFI Palace Cotroceni.
Cititi mai multe pe www.mediafax.ro
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro