Şcoala nu pregăteşte tinerii pentru poziţia de reprezentant medical, dar măcar au cunoştinţe ştiinţifice bune în acest domeniu

Autor: Corina Mirea Postat la 08 iulie 2013 216 afişări

Diferenţele dintre ceea ce solicită angajatorii la recrutare şi pregătirea candidaţilor care ies de pe băncile facultăţii nu sunt atât de mari în sectorul medical, unde activitatea multor companii nu se poate învăţa în şcoală, a explicat Roxana Cîlţea, directorul de resurse umane al Sanofi România, companie farmaceutică ce are în prezent peste 700 de angajaţi în cele două arii de business (comercială şi industrială/de producţie).

Şcoala nu pregăteşte tinerii pentru poziţia de reprezentant medical, dar măcar au cunoştinţe ştiinţifice bune în acest domeniu

„Cu siguranţă că Facultatea de Medicină nu pregăteşte absolvenţii pentru activitatea de repre­zentant medical, dar în ceea ce priveşte  cunoştinţele ştiinţifice medicale nu ne confruntăm cu dificultăţi la recrutare. Nu ne este greu să găsim oamenii potriviţi, dar cert este că ne ajută şi brandul companiei. Industria în care activăm este o lume mică şi cultura companiei, atmosfera de lucru, modul în care sunt trataţi oamenii transpar cu uşurinţă. Pe oameni nu îi poţi păcăli, iar dacă o faci este pe termen foarte scurt, curând se întoarce împotriva ta“, a spus Cîlţea.

Criza din care România tot încearcă să iasă de câţiva ani a generat una dintre cele mai mari provocări cu care mediul privat se confuntă în prezent – schimbarea, astfel încât companiile, pe lângă încercarea de a-şi adapta strategiile de business la context şi oamenii pe care acestea îi caută trebuie să aibă deja şi alte calităţi decât cele tehnice.

„Mediul în care ne desfăşurăm activitatea este provocator şi în continuă schimbare, astfel că este esenţial să ne putem adapta corespunzător şi, mai ales, rapid. Este vital ca angajaţii noştri să fie deschişi către schimbare, este important gradul de uşurinţă cu care nu numai că se adaptează la schimbare, dar o şi anticipează. Este crucial ca schimbarea să te găsească pregătit, cu toate armele potrivite. Pentru asta compania are nevoie de oameni care să fie promotori ai schimbării, care să dorească şi să poată ieşi cu uşurinţă din zona de confort a statu-quoului“, a mai spus Cîlţea.

Pretenţiile „modeste“ sau dorinţa candidaţilor de a avea un loc de muncă nu trebuie să fie o capcană pentru angajator

În industria farmaceutică din România, în prezent lucrează aproape 7.000 de reprezentanţi medicali, 8% fiind închiriaţi de firmele de recrutare şi muncă temporară de profil companiilor cu activităţi în comercializarea produselor farmaceutice. Costurile pe care le presupune un reprezentant medical se ridică la aproximativ 2.500 – 3.000 de euro net pe lună, sumă în care intră remuneraţia şi taxele aferente, dar şi pachetul de lucru (maşină, laptop etc.) sau bugetul de decontări, arată datele companiei Expand Health. Din numărul de peste 700 de angajaţi ai Sanofi România, puţin peste 50% lucrează în producţie, restul fiind repartizaţi în divizia comercială a companiei.

Citiţi articolul integral pe www.zfcorporate.ro

Acest articol a apărut în ediţia tiparită a Ziarului Financiar din data de 08.07.2013

ZF Corporate este serviciul specializat de ştiri cu plată al Ziarului Financiar. Pentru a putea citi aceste ştiri trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Imobiliare şi altele). Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286, tel. mobil: 0766.606.994) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro sau stefan.paraschiv@m.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
refuz,
medici,
pozitie,
scoala

Citeşte pe comedymall.ro

/actualitate/scoala-nu-pregateste-tinerii-pentru-pozitia-de-reprezentant-medical-dar-macar-au-cunostinte-stiintifice-bune-in-acest-domeniu-11110140
11110140
comments powered by Disqus
Povestea celui mai mare proprietar român de malluri şi a celei mai de succes poveşti din imobiliarele româneşti Povestea celui mai mare proprietar român de malluri şi a celei mai de succes poveşti din imobiliarele româneşti

Cea mai de succes poveste din imobiliarele româneşti a început în Iaşi, în urmă cu 20 de ani, odată cu deschiderea primului centru comercial din afara Bucureştiului şi a celui de al doilea mall al ţării.

vezi continuarea
ZF.ro
Dezvăluiri: Ce vor românii de fapt de la un desert. Secretele unuia dintre cei mai cunoscuţi oameni din domeniu Dezvăluiri: Ce vor românii de fapt de la un desert. Secretele unuia dintre cei mai cunoscuţi oameni din domeniu
Anunţ de ultim moment: Vin BANI de la guvern. Mii de români se pregătesc deja. Cum poţi obţine banii
Mediafax
„Afacerea Pandemia”. Cum a umflat România până şi factura de 3,4 milioane de euro a „ajutorului umanitar” dat fraţilor de peste Prut „Afacerea Pandemia”. Cum a umflat România până şi factura de 3,4 milioane de euro a „ajutorului umanitar” dat fraţilor de peste Prut
Economiile se prăbuşesc în pandamie, dar cei 4 giganţi din tech au înregistrat un profit de 28 de miliarde de dolari
MonitorulApararii
Fostul premier social-democrat Zoran Milanović revine la conducerea Croaţiei. Ca preşedinte Fostul premier social-democrat Zoran Milanović revine la conducerea Croaţiei. Ca preşedinte
Ce se întâmplă la Moscova este de bine deopotrivă pentru Rusia şi Putin(?)
MonitorulPartidelor
Firea, întâlnire cu Dan Cristian Popescu: Am avut o discuţie aplicată despre o serie de proiecte Firea, întâlnire cu Dan Cristian Popescu: Am avut o discuţie aplicată despre o serie de proiecte
Tăriceanu, un candidat cu greutate
MonitorulSiguranteiCetateanului
COMENTARIU Valeriu Şuhan Diversiunea inducerii confruntării COMENTARIU Valeriu Şuhan Diversiunea inducerii confruntării
COMENTARIU Valeriu Şuhan Pe bune ? Nu-mi da vestea asta...

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.