Scandalul Google din Franţa: Ar trebui ca gigantul online să contribuie la cheltuielile pentru reţelele telecom?
Operatorul telecom Free, deţinut de grupul Iliad, vrea să determine Google şi pe competitorii săi să contribuie la finanţarea reţelelor de telecomunicaţii şi a iniţiat o măsură care vizează blocarea anunţurilor publicitare în mediul online.
Xavier Niel, proprietarul companiei Free, a anunţat o mişcare care ar genera pierderi consistente pentru giganţii internetului. Graţie unei aplicaţii introduse recent compania blochează publicitatea online pentru peste 5 milioane de abonaţi ai săi, scrie Le Figaro. Astfel, clienţii Free care vor naviga pe internet de pe calculatoarele personale sau pe de tablete nu vor mai viziona pe site-urile pe care le accesează niciun fel de anunţ publicitar, spoturi gestionate în mare parte de gigantul american Google. Această acţiune a stârnit nemulţumirea multor editori care realizeză astfel de spoturi şi care îşi văd astfel ameninţate veniturile viitoare. Ce a determinat Free să ia o astfel de decizie? Potrivit unor specialişti din domeniu, decizia Free este motivată de dorinţa companiei de a determina gigantul american Google să plătească pentru utilizarea reţelelor sale. Pentru a susţine traficul intens, operatorii trebuie să investească în mod constant în infrastructură şi în redimensionarea reţelelor.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
-
Bancul zilei | Șeful cel nou
GANDUL.RO
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro