Renault şi Dacia vor să extindă vânzările online de maşini în toată Europa, până în 2014

Postat la 12 februarie 2013 18 afişări

Renault şi Dacia intenţionează să îşi extindă agresiv vânzările online de maşini, astfel încât până la sfârşitul lui 2014 aceastea să poată fi realizate pe toate pieţele europene, potrivit celor doi producători auto.

Cele două branduri vor ca, prin extinderea activităţii portalurilor Dacia Store şi Renault Retail Group, să profite de o tendinţă de dezvoltare rapidă a acestui tip de retail al vehiculelor, relatează Automotive News Europe.

Analişti ai companiei de consultanţă Frost & Sullivan anticipează că producătorii auto vor folosi tot mai mult Internetul pentru promovarea şi comercializarea vehiculelor.

La nivel mondial, circa 4%, respectiv 4,5 milioane de maşini, ar putea fi vândute doar online până în 2020, în creştere de la circa 5.000 de unităţi în 2011, estimează Frost & Sullivan.

Cititi mai multe pe www.mediafax.ro

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
Renault,
Dacia,
vânzări,
Europa
/actualitate/renault-si-dacia-vor-sa-extinda-vanzarile-online-de-masini-in-toata-europa-pana-in-2014-10558136
10558136
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.