Raiffeisen Bank a digitalizat total relaţia cu casele naţionale de pensii, procesarea dosarelor şi alimentarea conturilor deschise la bancă făcându-se acum online

Autor: Roxana Rosu Postat la 24 august 2021 48 afişări

Raiffeisen Bank a digitalizat total relaţia cu casele naţionale de pensii, procesarea dosarelor şi alimentarea conturilor deschise la bancă făcându-se acum online

Raiffeisen Bank a digitalizat total relaţia cu casele naţionale de pensii, procesarea dosarelor şi alimentarea conturilor deschise la bancă făcându-se acum online.

„Am mai parcurs încă un pas important în procesul de digitalizare a serviciilor oferite clienţilor noştri. Acest pas înseamnă consolidarea relaţiei cu un segment de clienţi important pentru bancă prin eficientizarea serviciilor şi a proceselor operaţionale. In prezent avem active aproximativ 350.000 de conturi de pensii.” a spus Vladimir Kalinov, vicepreşedinte retail la Raiffeisen Bank.

Măsura acoperă relaţia cu CNPP, MAI, MapN, SRI.

Procesarea, respectiv transmiterea dosarelor pentru încasarea pensiilor în cont deschis la Raiffeisen Bank se face exclusiv online.

Raiffeisen Bank deserveşte 2,2 milioane de clienţi, persoane fizice si juridice. Banca are peste 4.600 de angajaţi, 300 de agenţii în toată  ţara, 700 de ATM-uri, 400 de maşini multifuncţionale (MFM-uri) si o reţea de peste 24.400 de POS-uri. 

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
clienti,
raiffeisen,
relatie

Citeşte pe Gandul.ro

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.