Profitul P&G a crescut cu 144%
Compania Procter& Gamble a raportat pentru trimestrul octombrie – decembrie 2012 o creştere a profitului net pe acţiune din activitatea de baza de $1,39, înregistrând o creştere de 144 procente.
Vânzările nete au fost de 22 de miliarde de dolari, în creştere cu două procente faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, incluzând un impact negativ de minus 1% pentru schimbul valutar. Compania a raportat creşteri ale cifrei de afaceri pe toate segmentele de bază cu cel puţin două procente faţă de anul trecut.
P&G şi-a consolidat sau şi-a mărit cota de piaţă, în segmentele de activitate care reprezintă aproape 50% din cifra de afaceri, în perioada octombrie - decembrie 2012, la rate de schimb valutar constante.
"Rezultatele din al doilea trimestru al anului fiscal, au depăşit previziunile în ceea ce priveşte profitul operaţional, profitul net pe acţiune şi fluxul de numerar," a spus preşedintele şi directorul executiv, Bob McDonald. "Pe plan global, cota de piata a continuat sa creasca in conditii de imbunatatire a eficientei si reducerii costurilor. Rezultatele bune inregistrate in prima jumătate a anului fiscal, ne-au permis să ne creştem vanzarile si profitul consolidand investiţile în programele de inovaţie şi marketing".
P&G contribuie la imbunatatirea vietii a peste 4,4 milioane de consumatori din întreaga lume prin portofoliul său de mărci de calitate. Cele mai cunoscute mărci ale companiei sunt Pampers, Tide, Ariel, Always, Pantene, Mach3, Fairy, Lenor, Oral-B, Duracell, Olay, Head & Shoulders, Wella, Gillette, Braun, Fusion, Ace si Ambi Pur. P&G este prezent în 75 de ţări, mărcile companiei fiind disponibile în peste 180 de ţări din întreaga lume.
Urmărește Business Magazin

Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe go4it.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe gandul.info
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe csid.ro