(P) Carrefour deschide primul hipermarket din Târgovişte şi aduce opţiuni multiple de cumpărare, online şi offline

Postat la 20 august 2020 2705 afişări

Din 20 august, târgoviştenii îşi pot face cumpărăturile zilnice în singurul hipermarket din oraş, deschis de Carrefour. 70.000 de produse sunt la îndemâna lor în magazinul fizic, prin aplicaţia Carrefour sau livrate direct la ei acasă. Aflat în incinta Dâmboviţa Mall, primul centru comercial din judeţul Dâmboviţa, Carrefour Târgovişte devine cel de-al 39-lea hipermarket din reţeaua naţională.

Carrefour Târgovişte vine cu un spaţiu destinat unei experienţe personalizate de cumpărături, în deplină siguranţă, în care găseşti bunătăţi româneşti provenite de la producători naţionali şi regionali în care ne-am pus încrederea, precum Lădiţa cu legume sezoniere de la fermierii din Cooperativa Agricolă Carrefour Vărăşti, vinurile din programul naţional “Deschidem Vinul Românesc”, o gamă extinsă marca proprie Carrefour, peste 1000 de produse Bio sau produse pentru casă şi familie. Toate sunt disponibile atât în magazinul fizic, dar şi prin aplicaţia Carrefour, carrefour.ro şi BRINGO, un univers de optiuni care îţi permit să alegi cum preferi să-ţi primeşti cumpărăturile, direct la tine acasă sau gata pregătite în magazin, cu opţiunea Click & Collect.

În noul hipermarket din Dâmboviţa Mall, situat pe Bulevardul Regele Ferdinand nr. 6, vei descoperi şi o selecţie bogată de savori locale: sortimente de lactate obţinute după reţete specifice de la “Nucet”, produse create de „La Bunicul Matei”, preparate din carne de o calitate superioară de la „Grandi Gusti”, legume de la “Ferma Ionescu”, producător cu o vechime de peste 30 de ani, produse de panificaţie şi cofetărie sau vinuri regionale, naţionale şi internaţionale, atent selectate. Pe lângă aceste produse alimentare, te aşteaptă şi sute de articole de grădinărit, ustensile, electrocasnice sau noile colecţii TEX.

„Carrefour pune primul hipermarket pe harta oraşului Târgovişte şi aduce o experienţă completă de cumpărături, interconectată prin serviciile offline şi online, totul în deplină siguranţă. Oricum ar alege să cumpere, direct din magazin sau comandând pe site-ul Carrefour sau prin aplicaţia BRINGO, consumatorii vor găsi produse de calitate la preţuri accesibile şi numeroase oferte.” a declarat Laurenţiu Bîlteanu, Director hipermarket Carrefour Târgovişte.

La Carrefour Târgovişte, întotdeauna vei găsi ceva pe gustul tău, bine gătit şi atent ambalat, în zona Gastro, unde mâncarea proaspătă este preparată zilnic de bucătarii noştri pricepuţi. Iar specialiştii de la raioanele de legume-fructe, peşte şi măcelărie şi brutărie-cofetărie sunt tot timpul atenţi să-ţi ofere sugestii şi informaţii pentru ca tu să alegi cele mai potrivite produse pentru tine şi familia ta. În acelaşi timp, aici ai la dispoziţie servicii complementare, precum comenzi de torturi, curăţarea gratuită a peştelui achiziţionat şi zone de relaxare şi spaţii educative pentru familie.

Deschidem Vinul Românesc, un program naţional creat de Carrefour pentru a sprijini producătorii români din toate regiunile viticole ale ţării, ajunge şi la Târgovişte. Atent alese de specialiştii noştri, aceste vinuri spun povestea cramelor locale şi a calităţii vinului românesc. Descoperă zona de WineSquare care te va cuceri cu atmosfera plăcută şi relaxată, designul modern, şi, în special, cu selecţiile de vinuri regionale, etichetele exclusive Carrefour şi vinuri premium. Dintre vinurile regionale, în noul Carrefour Târgovişte, vei găsi o selecţie de sortimente din Muntenia, de la Gramofon Wine, Domeniul Muntean, Licorna Winehouse, Domeniile Blaga şi Pietroasa Veche. Acestea sunt doar câteva dintre cramele din zonă, alături de care ducem mai departe bunul nume al vinului românesc şi care prin activitatea lor, susţin comunităţile din proximitate.

Special pentru copii, Carrefour a creat Roli-Poli, prima staţie de colectare selectivă destinată celor mici, în interiorul magazinului. Aceasta zonă respectă toate măsurile de siguranţă şi a fost dezvoltată ca un spaţiu de învăţare a unor comportamente responsabile cu privire la protecţia naturii şi a sănătăţii.

Ducând mai departe grija pentru mediu şi comunitate, Carrefour implementează şi în Târgovişte programul de colectare a uleiului uzat, oferind un 1 litru de ulei proaspăt, marcă proprie, la schimb pentru fiecare 3 litri de ulei folosit, şi 2 litri de ulei proaspăt pentru fiecare 5 litri de ulei folosit. Aceasta este o iniţiativă ce se regăseşte în toate hipermarketurile Carrefour şi se derulează cu sprijinul organizaţiei Respiră Verde, care va colecta şi procesa uleiul folosit pentru a-l transforma în biocombustibil şi alte derivate. Uleiul poate fi colectat şi prin aplicaţia Bringo, anunţând livratorii direct din aplicaţie intenţia de a preda uleiul folosit, la schimb, cu ulei proaspăt.

Carrefour oferă, astfel, în Târgovişte, un univers de opţiuni de shopping ce poate fi accesat prin:


Hipermarket în Dâmboviţa Mall - Bd. Regele Ferdinand nr. 6, deschis deluni până duminică 07:00 - 22:00; 70.000 de produse la preţuri accesibile; o suprafaţă de vânzare de 7.340 de metri pătraţi; 1250 de locuri de parcare gratuite; 230 de angajaţi; 32 case de marcat, dintre care 12 case rapide Self Service; Click & Collect; WI-FI gratuit; 0374719900;

Supermarketurile din Str Gării, nr. 6 şi din Str Tricolorului, nr. 2

Magazinul Supeco din Str. Arsenalului, Nr 14

Aplicaţia Carrefour

www.carrefour.ro

BRINGO


***

Despre Carrefour

În România, grupul Carrefour oferă clienţilor săi multiple posibilităţi de a face cumpărături, atât în cele peste 360 de magazine din ţară, cât şi prin portalul unic www.carrefour.ro, de unde clienţii îşi pot achiziţiona produse alimentare, în Bucureşti, Ploieşti şi Ilfov, şi produse alimentare neperisabile şi nealimentare în întreaga ţară, din secţiunea „Supermarket Online”. Mai mult, prin platforma BRINGO, disponibilă gratuit în Google Play şi App Store, Carrefour le oferă clienţilor din 35 de oraşe posibilitatea de a face cumpărături din peste 50.000 de produse la preţ de hipermarket, livrate în 90 de minute. Clienţii pot opta pentru livrarea cumpărăturilor acasă sau ridicarea lor din punctele Click & Collect din hipermarketurile Carrefour.

Pentru o sesiune de cumpărături rapidă şi în siguranţă, Carrefour continuă extinderea serviciului integrat „Casa ta - Self Service”, casa de marcat unde clienţii au posibilitatea să scaneze şi să plătească singuri, în acelaşi loc, produsele cumpărate. Iar prin aplicaţia Carrefour,  disponibilă gratuit în App Store şi Google Play, clienţii pot verifica preţurile din magazin, cu opţiunea Scan&Pay scanează produsele la raft, le pun în coş apoi plătesc rapid la casa de marcat în baza unui cod QR, fără a mai pune produsele pe bandă.

Carrefour susţine comunităţile în care activează prin programe relevante, astfel că, în 2017, retailerul a lansat, în premieră în România, Cooperativa Agricolă Carrefour Vărăşti, prima de acest gen fondată de un retailer. Creat în 2019, Deschidem Vinul Românesc este un program pe termen lung, de susţinere a producătorilor locali de vinuri prin care Carrefour îşi propune să aşeze vinul românesc pe harta internaţională a vinurilor şi să-l transforme într-un brand de ţară. Ca parte a aceluiaşi demers strategic, Carrefour a lansat în luna martie 2019 Creştem România BIO, un program naţional pentru susţinerea conversiei fermierilor români la agricultura BIO şi promovarea produselor BIO româneşti. Iar în 2020, Carrefour a introdus în premieră în România, eticheta “în conversie la bio” prin care promovează produsele crescute de fermierii din program. Aceste iniţiative aduc mai aproape de consumatori producătorii români şi le oferă acestora oportunitatea de a accesa o piaţă de desfacere sustenabilă.

În luna iulie 2019, Carrefour România a lansat “Punem preţ pe plastic”, un program de economie circulară, adresat limitării cantităţii de ambalaje din plastic şi introducerii plasticului într-un circuit responsabil, prin reducere, refolosire şi reciclare. În cadrul programului, iniţiativa Plata cu PET-ul a ajuns în 7 hipermarketuri Carrefour din 6 oraşe: Bucureşti (Băneasa şi ParkLake), Constanţa, Buzău, Cluj, Oradea şi Timişoara. În fiecare oraş, timp de 10 zile, oamenii au putut aduce PET-uri în schimbul fructelor şi legumelor provenite de la producători locali. Iniţiativa a adunat un număr de 270.000 de PET-uri pentru 64.000 kg fructe şi legume de sezon.

Despre Prime Kapital

Prime Kapital este un dezvoltator, investitor şi operator imobiliar, activ în Europa Centrală şi de Est. Fondatorii afacerii activează în piaţa imobiliară din România şi din regiune de mai bine de un deceniu şi au o reputaţie neegalată cu privire la calitatea şi sustenabilitatea pe termen lung a dezvoltărilor realizate. Prime Kapital are o prezenţă amplă pe piaţa din România şi este integrat pe verticală, având o echipă de peste 200 de specialişti în domeniul imobiliar, ce îmbină competenţe multidisciplinare şi acoperă întregul lanţ valoric, specific dezvoltărilor imobiliare, de la achiziţia, designul şi construcţia proiectelor, la închirierea, vânzarea şi administrarea proprietăţilor. Multe detalii sunt disponibile pe www.primekapital.com.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
carrefour,
targoviste

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.