(P) Acaju, retailer online de mobilă şi decoraţiuni, sărbătoreşte 15 ani de activitate prin recompensarea angajaţilor cu noi beneficii

Postat la 12 aprilie 2021 503 afişări

(P) Acaju, retailer online de mobilă şi decoraţiuni, sărbătoreşte 15 ani de activitate prin recompensarea angajaţilor cu noi beneficii
  • Acaju aniversează 15 ani de activitate oferind angajaţilor vouchere de vacanţă în valoare de 1500 lei pentru servicii turistice în România
  • Acaju creşte pachetul de beneficii acordate angajaţilor cu noi facilităţi
  • Acaju oferă un program de lucru flexibil şi posibilitatea de a lucra acasă sau de la birou
  • Creşterea venitului mediu brut în cadrul Acaju va depăşi 5000 de lei

Acaju este un brand prezent în industria Home & Deco de 15 ani, atât cu magazinul online, cât şi cu cele două magazine fizice din Iaşi şi Vaslui, fiind aproape de clienţi şi profesionişti cu soluţii de mobilă şi decoraţiuni.

Anul 2021 a adus un motiv de sărbătoare în echipa Acaju, aniversând 15 ani de la lansare şi, pentru că Acaju înseamnă, dincolo de brand, oamenii care au făcut posibilă această poveste, toţi angajaţii vor avea parte de o surpriză cu această ocazie specială. Indiferent de vechimea în companie, fiecare angajat va putea sărbători împlinirea celor 15 ani de activitate cu un voucher de vacanţă în valoare de 1500 de lei oferit de companie, de care se vor putea bucura alături de familie şi cei dragi.

“Acaju înseamnă în primul rând echipa noastră, care face ca fiecare client care ne trece pragul, virtual sau fizic, să aibă parte de cele mai bune servicii şi soluţii de amenajări. De aceea, misiunea noastră este să contribuim la creşterea calităţii vieţii angajaţilor şi am ales să marcăm aniversarea celor 15 ani de activitate printr-un voucher de vacanţă în valoare de 1500 lei, oferit fiecărui angajat, indiferent de vechimea în companie. Credem că eforturile, dedicarea şi implicarea lor merită apreciate, iar acesta este doar unul dintre modurile prin care le transmitem că le mulţumim.” menţionează Iulian Acatrinei, Director General Acaju

Pentru a duce la un nou nivel misiunea de a îmbunătăţi calitatea vieţii angajaţilor, Acaju plusează în 2021 cu o completare a pachetului de beneficii pentru angajaţi, din dorinţa de a investi în consolidarea culturii organizaţionale şi în starea de bine a angajaţilor. Noile beneficii de care fiecare angajat se va putea bucura sunt:

  • zi liberă plătită de ziua de naştere a fiecărui angajat
  • bonus aniversar la sărbătorirea numărului de ani de la angajare, valoarea fiind direct proporţională cu numărul de ani vechime în ACAJU
  • tichete de masa in valoare de 15 lei/zi lucrătoare
  • reducere de 20% la produsele Acaju
  • acces la biblioteca Acaju
  • spaţiu pentru luat masa, dotat cu frigider, aragaz şi aparat de cafea
  • tichete cadou de 8 martie, Crăciun şi Paşte
  • teambuilding-uri periodice
  • petreceri şi evenimente Ad-Hoc
  • bonusuri de performanţă
  • minim 2 zile libere plătite de Revelion, Crăciun şi Paşte.

 

“Ne dorim să dezvoltăm constant pachetul de beneficii pe care echipa Acaju le are la locul de muncă şi, ascultând cu atenţie dorinţele şi nevoile lor, am îmbogăţit pachetul atât cu stimulente financiare, cât şi cu beneficii care să aibă un impact pozitiv în viaţa personală a fiecărei persoane din echipă. Aşa am reuşit să implementăm în cadrul companiei 11 noi beneficii majore şi cu siguranţă nu ne vom opri la acestea, dat fiind că dorinţa noastră este să le oferim un mediu de lucru plăcut şi bucuria de a celebra cele mai frumoase momente fie cu echipa, fie cu familia şi cei apropiaţi.” spune Iulian Acatrinei, Director General Acaju. 

Acaju a arătat o grijă deosebită şi pentru stilul de viaţă diferit de la un angajat la celălalt, aşa că a venit în întâmpinarea echipei cu forme de lucru dinamice, flexibile, care să corespundă nevoilor lor, dar şi cu planuri de creştere a venitului mediu în companie.

“Pentru că ştim că viaţa de zi cu zi nu este la fel pentru toţi, am implementat în cadrul companiei, în fiecare departament care permite acest lucru, un program de lucru flexibil. Angajaţii sunt încurajaţi să aleagă cea mai bună variantă pentru ei, Acaju oferind posibilitatea de a lucra de acasă, de la birou sau chiar un mix între aceste forme de lucru. De asemenea, urmărim implementarea unei creşteri a venitului mediu brut începând din 2021 şi estimăm că acesta va depăşi 5000 lei brut, incluzând sporuri, tichete de masă, vouchere cadou şi alte beneficii.” ne mai spune Iulian Acatrinei, Director General Acaju

 

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
angajati,
aniversare

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.