OLX Group: Creştere accelerată şi profit record în 2025, susţinute de AI şi segmentele Auto, Imobiliare şi Joburi

Autor: Ioana Matei Postat la 27 iunie 2025 36 afişări

OLX Group: Creştere accelerată şi profit record în 2025, susţinute de AI şi segmentele Auto, Imobiliare şi Joburi

OLX Group încheie anul financiar 2025 cu o creştere solidă: venituri de 777 milioane dolari (+18%) şi un salt de 61% al profitului operaţional ajustat. Performanţa a fost alimentată de investiţiile în inteligenţă artificială şi de consolidarea categoriilor de bază. România rămâne una dintre pieţele-cheie ale grupului.

OLX Group, parte a Prosus N.V. şi lider global în anunţuri online, a raportat pentru anul financiar 2025 (aprilie 2024 – martie 2025) venituri de 777 milioane de dolari, în creştere cu 18% faţă de anul anterior. EBIT-ul ajustat (aEBIT) s-a majorat cu 61%, ajungând la 270 milioane de dolari, iar marja operaţională a crescut de la 25% la 35%, marcând un an excepţional pentru companie.

Performanţa a fost determinată de creşteri semnificative în categoriile Auto (+24%), Imobiliare (+23%) şi Locuri de muncă, în pieţele-cheie – inclusiv România, unde OLX şi-a consolidat poziţia de lider absolut. Compania a beneficiat de investiţii consistente în produs şi tehnologie, cu accent pe integrarea soluţiilor bazate pe inteligenţă artificială.

La nivel local, OLX a susţinut 6,7 milioane de candidaturi pentru joburi în 2024, iar Storia şi Autovit.

ro au continuat să inoveze prin funcţionalităţi care promovează transparenţa, interacţiunea şi siguranţa tranzacţiilor. Autovit.ro a depăşit 1,2 miliarde de euro în valoarea totală a anunţurilor, iar Storia a devenit lider de trafic în imobiliare.

În total, OLX Group a operat zilnic circa 64 milioane de anunţuri active şi a înregistrat 29 milioane de utilizatori lunari ai aplicaţiilor, în nouă pieţe globale. Investiţiile în AI – care au depăşit 17 milioane dolari în 2024 – au dus la implementarea a 55 de scenarii de utilizare, de la moderare automată la căutări inteligente şi protecţie antifraudă.

CEO-ul Christian Gisy estimează o creştere sustenabilă de peste 20% a cifrei de afaceri în anii următori şi marje operaţionale care pot atinge 50%. La rândul său, Fabricio Bloisi, CEO Prosus, consideră că OLX „livrează performanţă şi inovaţie într-un ritm care confirmă poziţia de lider digital în pieţele emergente”.

 

 

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.