Mihaela Ioana Bîciu, CEO Tradeville: În pandemie am reînvăţat că nu poţi controla şi planifica totul şi că e important să rămâi flexibil

Postat la 18 aprilie 2021 38 afişări

Mihaela Ioana Bîciu, CEO Tradeville: În pandemie am reînvăţat că nu poţi controla şi planifica totul şi că e important să rămâi flexibil

CEOTradeville


Cifră de afaceri (2020): ~ 4,5 mil. euro Profit (2020): 1,82 mil. euro Număr de angajaţi: 43


—   Cea mai importantă lecţie pe care am învăţat-o în pandemie este:

Am reînvăţat că nu poţi controla şi planifica totul, deşi sigur că poţi încerca, şi că e important să rămâi flexibil şi să încurajezi flexibilitatea în organizaţie.

—   Cea mai importantă decizie pe care am luat-o în ultimul an:

Evident este vorba de flexibilitatea privind lucrul în regim de telemuncă. Oamenii s-au confruntat cu o mulţime de temeri şi provocări personale în această perioadă, aşa că m-am străduit să nu cresc presiunea asupra lor, prin impunerea programului fix din loc fix.

—   Cum mi-am menţinut colegii motivaţi în ultimul an:

M-am preocupat să fiu empatică, să înţeleg situaţiile punctuale ale fiecăruia, mulţumindu-le în permanenţă pentru efort şi rezultate şi recompensându-i din profitul firmei.

—   Work from home sau de la birou?

În businessul pe care îl conduc optez pentru şi, şi, în funcţie de cum se simte fiecare confortabil.

—   Locul din care îmi iau energia necesară depăşirii unei crize:

Asta e o întrebare cu răspuns simplu: de la toţi colegii mei din Tradeville, care sunt capabili să mă încarce cu creativitatea şi pofta lor de viaţă, din succesul proiectelor profesionale, dar şi personale şi, nu în ultimul rând, de la toţi cei dragi din familie.

—   Persoana care m-a inspirat cel mai mult în această perioadă:

M-aş referi la trei persoane, nu doar una: părinţii şi soţul meu. Mi-au oferit linişte, iubire şi încredere că putem depăşi cu bine etapa asta.

—   Putere vs. feminitate:

Există şi o putere a feminităţii, poate nu atât de evidentă, dar e acolo, fără nicio îndoială. Vorbesc de o putere a empatiei, a creativităţii, a intuiţiei, dublate de tenacitate şi dorinţa de a construi în echipa, nu de a ieşi mereu învingător.

Urmărește Business Magazin

ALEPH STORY: Ponderea contractelor de muncă plătite cu salariul minim a crescut de la 7,5% în 2011 la 31,5% în 2019. O discuţie cu Adelina Mihai, jurnalist şi Dan Pavel, editor-prezentator ŞTIU

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.