Metro relanseză conceptul La Doi Paşi, prezentat la Metro Expo. Comerciantul german vrea să tripleze numărul de magazine afiliate La Doi Paşi

Autor: Ioana Mihai-Andrei Postat la 30 septembrie 2015 695 afişări

Un nou concept pentru magazinele afiliate în cadrul reţelei La Doi Paşi, sortimentul de legume şi fructe De-ale Noastre şi alte soluţii pentru clienţii Metro Cash&Carry România sunt prezentate în cadrul ediţiei din acest an a Metro Expo, unul dintre cele mai mari evenimente dedicate comerţului business to business din Sud-Estul Europei. Metro Expo este organizat pe 12.000 mp, pe parcursul a patru zile, de pe 30 septembrie până pe 3 octombrie.

Metro relanseză conceptul La Doi Paşi, prezentat la Metro Expo. Comerciantul german vrea să tripleze numărul de magazine afiliate La Doi Paşi
Metro relanseză conceptul La Doi Paşi, prezentat la Metro Expo....

În cadrul Metro Expo vor fi prezentate soluţiile şi programele dezvoltate de companie pentru profesioniştii din domeniile comerţului tradiţional, HoReCa, servicii, companii şi instituţii, precum şi propunerile şi ofertele partenerilor Metro.

“Programul La Doi Paşi va fi relansat în curând, în cursul acestui an, şi va acoperi toate domeniile afacerii clienţilor noştri, de la politica de preţuri până la aşezarea produselor la raft. Am decis să creem un nou concept, mai modern”, a declarat Gilles Roudy, director general, Metro Cash&Carry România.

Printre soluţiile prezentate la Metro Expo se află soluţiile pentru afacerile mici şi mijlocii. Printre acestea se numără programul De-ale Noastre, prin care producătorii locali de legume şi fructe devin furnizori ai reţelei comerciale. În acest moment Metro are peste 100 de agricultori implicaţi şi 45 sortimente de legume şi fructe livrate în reţeaua sa de magazine. 

Pentru clienţii profesionişti din domeniul comerţului, la Metro Expo prezintă noul concept al soluţiei destinate magazinelor de convenienţă, LaDoiPaşi, adaptată la noile cerinţe şi evoluţie ale pieţei de comerţ de proximitate. Prin noua identitate vizuală, modelul de amenajare a magazinelor, sortimentul de produse propus, prin sistemele integrate de management şi consultanţă oferite, Metro doreşte să pună la dispoziţia întreprinzătorilor un model complet funcţional de magazin de convenienţă. 

Profesioniştii din segmentul HoReCa au ocazia să intre în contact cu cele mai noi programe de specializare a personalului din acest domeniu, reunite sub umbrela proiectului Centrul de Pregătire în Gastronomie. Vizitatorii vor putea asista la demonstraţii culinare ale unor bucătari precum Horia Vîrlan, Antonio Pisaniello sau Nicolai Tand, alături de Silvia Ailincăi, executive chef al Centrului de pregătire în gastronomie, precum şi la sesiuni introductive în arta somelierilor şi barista. Unic în România prin conceptul propus, centrul este loc de training pentru profesioniştii din domeniu.

Metro Cash&Carry a lansat, în cadrul ediţiei Metro Expo 2015, forumurile de comunicare. Acestea au rolul de a aduce în atenţia vizitatorilor cele mai noi subiecte şi teme de discuţie din zona comerţului şi de a prezenta soluţii şi programe ce pot fi utilizate pentru dezvoltarea şi extinderea afacerilor din acest domeniu. Subiectele abordate vor fi de la teme din zona eficientizării afacerilor, promovării online şi până la atragerea de investiţii şi relaţia cu clienţii. Sesiunile de discuţii din cadrul forumurilor vor fi susţinute atât de consultanţi specializaţi ai comerciantului german, cât şi de consultanţi ai principalilor parteneri de afaceri ai companiei.

În cadrul evenimentului sunt aşteptaţi să participe peste 40.000 vizitatori. La eveniment vor putea fi vizitate standurile a peste 260 parteneri.

Metro Cash & Carry este reprezentată în 26 de ţări cu peste 750 de magazine cash & carry. Cu peste 117.000 angajaţi în întreaga lume, compania a atins vânzări de aproximativ 31 miliarde de euro în anul financiar 2013/2014. Metro Cash & Carry este o divizie de vânzări a Metro Group, unul dintre liderii comerţului la scară mondială. În anul financiar 2013/2014, vânzările grupului german au atins cifra de 63 miliarde de euro. Compania are aproximativ 250.000 de angajaţi şi operează aproximativ 2.200 de locaţii în 30 ţări. Grupul reuneşte Metro/Makro Cash & Carry – liderul internaţional în comerţul cu ridicata cu auto-servire, hypermarket-urile Real, Media Markt şi Saturn – lider pe piaţa bunurilor electronice şi electrocasnice din Europa şi magazinele universale Galeria Kaufhof.

Metro Cash & Carry România a deschis primul magazin din România în octombrie 1996, în Bucureşti. Astăzi, reţeaua are magazine în 24 de oraşe: cinci centre în Bucureşti, câte două centre în Braşov, Constanţa, Timişoara şi câte un centru în fiecare din următoarele oraşe: Cluj, Bacău, Iaşi, Craiova, Baia Mare, Piteşti, Galaţi, Ploieşti, Oradea, Sibiu, Suceava, Tg. Mureş, Arad, Deva, Brăila, Satu Mare, Piatra Neamţ, Buzău, Târgovişte şi Turda.

Urmărește Business Magazin

/actualitate/metro-relanseza-conceptul-la-doi-pasi-prezentat-la-metro-expo-comerciantul-german-vrea-sa-tripleze-numarul-de-magazine-afiliate-la-doi-pasi-14774381
14774381
comments powered by Disqus
Ambiţia mea este să conduc banca nr. 1 din România Ambiţia mea este să conduc banca nr. 1 din România

Cu o experienţă de peste 15 ani în industria bancară, Bogdan Neacşu, în prezent preşedinte - director general al CEC Bank, a povestit în cadrul celui mai recent eveniment Meet the CEO organizat de Business MAGAZIN cu ce provocări vine meseria de bancher, ce a învăţat din fiecare experienţă avută în cadrul altor instituţii bancare şi cum şi-a propus să îmbine modelul de banking tradiţional al celei mai vechi bănci din România cu transformările venite prin prisma digitalizării.

vezi continuarea
CUM VEDEȚI ZIARUL FINANCIAR PESTE 21 DE ANI?

TOTUL PENTRU BUSINESS. TOTUL ESTE BUSINESS

ZF.ro
RĂSTURNARE uriaşă de teatru de la unul dintre cei mai mari producători auto. ADIO motoare pe benzină şi diesel. A renunţat complet RĂSTURNARE uriaşă de teatru de la unul dintre cei mai mari producători auto. ADIO motoare pe benzină şi diesel. A renunţat complet
BREAKING NEWS: Metoda LEGALĂ prin care puteţi câştiga mai mulţi bani
ProMotor.ro
Primele imagini cu viitorul Logan arată o mașină RADICAL schimbată. Românii sunt mândri de cum a ieșit Primele imagini cu viitorul Logan arată o mașină RADICAL schimbată. Românii sunt mândri de cum a ieșit
Senzațional: Dacia electrică există deja! Când a fost produsă, Elon Musk purta scutece
Anunțul care bate orice SAMSAR! Un român a avut o idee GENIALĂ pentru a vinde un VW Golf diesel
Descopera.ro
Ce se întâmplă în CORPUL tău dacă bei zilnic 4 CEŞTI de cafea Ce se întâmplă în CORPUL tău dacă bei zilnic 4 CEŞTI de cafea
Aşa arată CORONAVIRUSUL în corpul celor INFECTAŢI. Imagini în PREMIERĂ - FOTO
Încearcă să ne contacteze EXTRATEREŞTRII? Oamenii de ştiinţă de la NASA au înregistrat aceste MESAJE ciudate venite din spaţiu
Go4it.ro
Unde găseşti cel mai ieftin iPhone 11 la ora actuală. Pe eMAG, evoMAG, Altex sau Flanco? Unde găseşti cel mai ieftin iPhone 11 la ora actuală. Pe eMAG, evoMAG, Altex sau Flanco?
Telefoane de TOP la preţuri excelente. Pe care să îl alegi în 2020
Google Maps: aplicaţie actualizată pentru mobil şi logo nou la 15 ani de la lansarea serviciului
Csid.ro
Portretul psihologic al unui violator: cum îl recunoaştem şi cum evităm să devenim victime Portretul psihologic al unui violator: cum îl recunoaştem şi cum evităm să devenim victime
Cum poţi ajuta o femeie care este abuzată
HOROSCOP AUGUST 2019: se anunţă noi câştiguri financiare şi multe relaţii pasagere

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.