Metro relanseză conceptul La Doi Paşi, prezentat la Metro Expo. Comerciantul german vrea să tripleze numărul de magazine afiliate La Doi Paşi

Autor: Ioana Mihai-Andrei Postat la 30 septembrie 2015 723 afişări

Un nou concept pentru magazinele afiliate în cadrul reţelei La Doi Paşi, sortimentul de legume şi fructe De-ale Noastre şi alte soluţii pentru clienţii Metro Cash&Carry România sunt prezentate în cadrul ediţiei din acest an a Metro Expo, unul dintre cele mai mari evenimente dedicate comerţului business to business din Sud-Estul Europei. Metro Expo este organizat pe 12.000 mp, pe parcursul a patru zile, de pe 30 septembrie până pe 3 octombrie.

Metro relanseză conceptul La Doi Paşi, prezentat la Metro Expo. Comerciantul german vrea să tripleze numărul de magazine afiliate La Doi Paşi

În cadrul Metro Expo vor fi prezentate soluţiile şi programele dezvoltate de companie pentru profesioniştii din domeniile comerţului tradiţional, HoReCa, servicii, companii şi instituţii, precum şi propunerile şi ofertele partenerilor Metro.

“Programul La Doi Paşi va fi relansat în curând, în cursul acestui an, şi va acoperi toate domeniile afacerii clienţilor noştri, de la politica de preţuri până la aşezarea produselor la raft. Am decis să creem un nou concept, mai modern”, a declarat Gilles Roudy, director general, Metro Cash&Carry România.

Printre soluţiile prezentate la Metro Expo se află soluţiile pentru afacerile mici şi mijlocii. Printre acestea se numără programul De-ale Noastre, prin care producătorii locali de legume şi fructe devin furnizori ai reţelei comerciale. În acest moment Metro are peste 100 de agricultori implicaţi şi 45 sortimente de legume şi fructe livrate în reţeaua sa de magazine. 

Pentru clienţii profesionişti din domeniul comerţului, la Metro Expo prezintă noul concept al soluţiei destinate magazinelor de convenienţă, LaDoiPaşi, adaptată la noile cerinţe şi evoluţie ale pieţei de comerţ de proximitate. Prin noua identitate vizuală, modelul de amenajare a magazinelor, sortimentul de produse propus, prin sistemele integrate de management şi consultanţă oferite, Metro doreşte să pună la dispoziţia întreprinzătorilor un model complet funcţional de magazin de convenienţă. 

Profesioniştii din segmentul HoReCa au ocazia să intre în contact cu cele mai noi programe de specializare a personalului din acest domeniu, reunite sub umbrela proiectului Centrul de Pregătire în Gastronomie. Vizitatorii vor putea asista la demonstraţii culinare ale unor bucătari precum Horia Vîrlan, Antonio Pisaniello sau Nicolai Tand, alături de Silvia Ailincăi, executive chef al Centrului de pregătire în gastronomie, precum şi la sesiuni introductive în arta somelierilor şi barista. Unic în România prin conceptul propus, centrul este loc de training pentru profesioniştii din domeniu.

Metro Cash&Carry a lansat, în cadrul ediţiei Metro Expo 2015, forumurile de comunicare. Acestea au rolul de a aduce în atenţia vizitatorilor cele mai noi subiecte şi teme de discuţie din zona comerţului şi de a prezenta soluţii şi programe ce pot fi utilizate pentru dezvoltarea şi extinderea afacerilor din acest domeniu. Subiectele abordate vor fi de la teme din zona eficientizării afacerilor, promovării online şi până la atragerea de investiţii şi relaţia cu clienţii. Sesiunile de discuţii din cadrul forumurilor vor fi susţinute atât de consultanţi specializaţi ai comerciantului german, cât şi de consultanţi ai principalilor parteneri de afaceri ai companiei.

În cadrul evenimentului sunt aşteptaţi să participe peste 40.000 vizitatori. La eveniment vor putea fi vizitate standurile a peste 260 parteneri.

Metro Cash & Carry este reprezentată în 26 de ţări cu peste 750 de magazine cash & carry. Cu peste 117.000 angajaţi în întreaga lume, compania a atins vânzări de aproximativ 31 miliarde de euro în anul financiar 2013/2014. Metro Cash & Carry este o divizie de vânzări a Metro Group, unul dintre liderii comerţului la scară mondială. În anul financiar 2013/2014, vânzările grupului german au atins cifra de 63 miliarde de euro. Compania are aproximativ 250.000 de angajaţi şi operează aproximativ 2.200 de locaţii în 30 ţări. Grupul reuneşte Metro/Makro Cash & Carry – liderul internaţional în comerţul cu ridicata cu auto-servire, hypermarket-urile Real, Media Markt şi Saturn – lider pe piaţa bunurilor electronice şi electrocasnice din Europa şi magazinele universale Galeria Kaufhof.

Metro Cash & Carry România a deschis primul magazin din România în octombrie 1996, în Bucureşti. Astăzi, reţeaua are magazine în 24 de oraşe: cinci centre în Bucureşti, câte două centre în Braşov, Constanţa, Timişoara şi câte un centru în fiecare din următoarele oraşe: Cluj, Bacău, Iaşi, Craiova, Baia Mare, Piteşti, Galaţi, Ploieşti, Oradea, Sibiu, Suceava, Tg. Mureş, Arad, Deva, Brăila, Satu Mare, Piatra Neamţ, Buzău, Târgovişte şi Turda.

Urmărește Business Magazin

/actualitate/metro-relanseza-conceptul-la-doi-pasi-prezentat-la-metro-expo-comerciantul-german-vrea-sa-tripleze-numarul-de-magazine-afiliate-la-doi-pasi-14774381
14774381
comments powered by Disqus

Aleph Story. De ce sunt mici salariile atât de mici în România?

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.