METRO Cash & Carry România, Academia de Studii Economice din Bucureşti şi École Hôtelière de Lausanne – un parteneriat strategic pentru susţinerea industriei HoReCa

Autor: Georgiana Călin Postat la 19 octombrie 2017 221 afişări

METRO Cash & Carry România, Academia de Studii Economice din Bucureşti şi École Hôtelière de Lausanne vor fi parteneri în cadrul programului de studii postuniversitare Managementul Strategic al Ospitalităţii (Strategic Hospitality Management). Programul a fost organizat de către Academia de Studii Economice din Bucureşti (ASE Bucureşti) împreună cu Ecole Hôtelière de Lausanne (EHL).

METRO Cash & Carry România, Academia de Studii Economice din Bucureşti şi École Hôtelière de Lausanne – un parteneriat strategic pentru susţinerea industriei HoReCa

Parteneriatul dezvoltat de METRO Cash & Carry România împreună cu ASE Bucureşti şi École Hôtelière de Lausanne are ca scop educarea şi formarea în domeniul HoReCa şi evidenţiază implicarea activă a METRO în dezvoltarea unor iniţiative care să vină în sprijinul clienţilor săi profesionişti.

Programul de studii postuniversitare Managementul Strategic al Ospitalităţii dezvoltat de către ASE Bucureşti şi École Hôtelière de Lausanne (Elveţia), cea mai prestigioasă şcoală din lume în domeniul turismului şi ospitalităţii, urmăreşte să ofere cunoştinţele teoretice şi practice, dar şi instrumentele necesare consolidării abilităţilor în domeniul HoReCa. Acesta este realizat după un curriculum de ultimă oră, care cuprinde informaţii despre tendinţele şi provocările industriei, strategiile de management, managementul operaţiunilor specifice, dezvoltarea planului de afaceri şi metodele de implementare a acestuia, managementul performanţei şi al crizelor. Lectori ASE şi experţi din industria HoReCa din România, dar şi specialişti ai École Hôtelière de Lausanne vor oferi participanţilor o mai bună înţelegere a modului în care pot gestiona cu succes operaţiunile din domeniul ospitalităţii.  

Programul este disponibil pentru circa 20 de cursanţi care au absolvit o formă de învăţământ superior şi au minimum 2 ani de experienţă relevantă în câmpul muncii. Acesta se desfăşoară pe o perioadă de 36 zile (198 ore) în intervalul septembrie 2017 - martie 2018 şi este structurat în şapte module, oferind 27 de credite ECTS (Sistemul European de Credite Transferabile). Totodată, absolvenţii programului de studii postuniversitare vor primi un certificat de atestare a competenţelor profesionale, recunoscut de Ministerul Educaţiei Naţionale din România şi un certificat de educaţie executivă eliberat de École Hôtelière de Lausanne.

În cadrul colaborării, METRO Cash & Carry România va susţine activităţile ştiinţifice din cadrul programului, punând la dispoziţie Academia de Gastronomie METRO, din magazinul METRO Militari, pentru organizarea unor serii de module aplicative şi a unor cursuri susţinute de profesori din cadrul ASE Bucureşti şi specialişti ai École Hôtelière de Lausanne, şi organizate cu sprijinul asociaţiilor profesionale din industria HoReCa. METRO Cash & Carry România promovează programul Managementul Strategic al Ospitalităţii şi în rândul clienţilor săi.

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.