Lanţul românesc care se bate cu McDonald’s şi KFC a ajuns într-un alt oraş din centrul ţării

Postat la 03 aprilie 2018 5100 afişări

Lanţul de restaurante Spartan a deschis recent unitatea cu numărul 37.

Lanţul românesc care se bate cu McDonald’s şi KFC a ajuns într-un alt oraş din centrul ţării

Franciza a fost adusă în Alba Iulia de către Ciprian Nicolas, un investitor local deja consacrat în domeniul fast-food-ului şi care doreşte, în funcţie de succesul afacerii, să o dezvolte şi prin deschiderea unei locaţii de drive-thru pentru localnici şi turişti, scriu cei de la urbeamea.ro.

Spartan face parte din grupul de francize S.C. Strong MND Corporation S.R.L, companie francizoare care deţine şi platforma www.francizelacheie.ro.

Cifra de afaceri înregistrată de S.C Strong MND Corporation S.R.L la finalul anului 2015 este de aproximativ 3.600.000 de euro. În cele 11 restaurante deţinute de Strong MND Corporation, societatea francizoare, sunt angajate peste 200 de persoane, iar în total, în toate cele 31 de unităţi lucrează peste 500 de oameni. Lanţul de restaurante Spartan va continua extinderea în capitală, în provincie, dar şi în afara graniţelor României. Planurile sale de expansiune vizează ca, până în 2018, să ajungă la 40 de unităţi.

Restaurantul Spartan este unul dintre cele mai mari lanţuri de restaurante de tip fast-food din România cu produse care au la bază carne rotisată, vânzând cu prioritate gyros şi souvlaki. În martie 2018, Spartan Restaurant deţinea 36 de restaurante alături de societăţile francizate. Produsele se prepară în lipii sau turte coapte şi sunt servite cu sosuri. Specificul este parţial grecesc şi se reflectă în modalitatea de prăjire a cărnurilor, coacerea produselor de panificaţie tip pita şi împachetarea ingredientelor în lipie. Produsul de bază, „souvlaki”, nu este identic cu cel din Grecia, având o reţetă şi procedură proprie de preparare.

Primul restaurant Spartan a fost inaugurat în Iulius Mall Suceava în august 2012. Succesul acestuia a contribuit la deschiderea unei noi locaţii în Uvertura Mall Botoşani, urmând ca din 2014 să fie deschise publicului locaţii francizate în Timişoara, Bucureşti, Cluj şi în principalele oraşe ale ţării.

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.