Jean-Pierre Mustier, CEO-ul UniCredit: Punem accent pe dezvoltarea în continuare a ofertelor digitale în concordanţă cu abordarea multichannel din cadrul grupului

Autor: Ioana Mihai-Andrei Postat la 22 iunie 2017 109 afişări

Jean-Pierre Mustier, CEO al UniCredit, a vizitat Bucureştiul pentru prima dată de la numirea sa în funcţia actuală, în iulie 2016. Pe parcursul vizitei instituţionale în România, Jean-Pierre Mustier a fost însoţit de Carlo Vivaldi, şeful Diviziei CEE a UniCredit.

Jean-Pierre Mustier, CEO-ul UniCredit: Punem accent pe dezvoltarea în continuare a ofertelor digitale în concordanţă cu abordarea multichannel din cadrul grupului

Cu această ocazie, Jean-Pierre Mustier a reiterat rolul central pe care îl deţine Divizia CEE, inclusiv România, şi planurile grupului de a continua să dezvolte activitatea pe piaţa locală, ca parte a planului strategic Transform 2019.

Jean-Pierre Mustier, CEO al UniCredit, a spus: “Europa Centrală şi de Est este o regiune foarte interesantă, cu o bază tânără de clienţi şi un context macroeconomic şi bancar solid. Această regiune beneficiază, în plus, de o creştere a PIB şi de câştiguri ajustate la risc mai mari faţă de zona euro. În România, ca şi în regiunea mai amplă a Europei Centrale şi de Est, prioritatea noastră centrală este să ne întărim şi să ne consolidăm în continuare poziţia de lider de piaţă şi performanţa financiară, menţinând în acelaşi timp eficienţa costurilor şi atenţia asupra calităţii activelor. Vom continua să oferim clienţilor noştri din România cele mai bune produse şi servicii, cu accent pe dezvoltarea în continuare a ofertelor digitale în concordanţă cu abordarea multichannel din cadrul grupului”.

UniCredit este o bancă comercială pan europeană simplă, cu un sistem complet integrat de bancă corporate şi de investiţii, oferind bazei de clienţi o reţea unică vest, central şi est-europeană.

În regiunea Central şi Est Europeană, ţintele planului Transform 2019 includ: consolidarea poziţiei de lider prin creştere organică, cu o creştere a veniturilor (CAGR) de 2,6% în 2019, concentrare pe inovaţie şi digitalizare, cu obiectivul de a adăuga 2,6 milioane de noi clienţi (net) până în 2019 precum şi focus asupra economiilor de costuri şi a unei discipline continue a riscului, urmărind o rată a raportului costuri/venituri stabilă la 37,1% în 2019.

Execuţia planului Transform 2019 este pe drumul cel bun şi a început deja să producă rezultate tangibile în primul trimestru al anului 2017, Europa Centrală şi de Est fiind unul dintre cei mai importanţi contribuitori din această perioadă.

În primul trimestru din 2017, grupul a înregistrat un rezultat net de 907 milioane euro, cu profit operaţional brut în creştere cu 14,6% faţă de perioada similară a anului trecut. Profit operaţional net este în creştere cu 36,1% faţă de perioada similară a anului trecut.

În divizia CEE, veniturile trimestriale au fost în creştere până la 1,1 miliarde euro în Q1 2017 (+6,5% Q/Q şi +9,9% Y/Y), susţinută de toate liniile de business. Profitul net a ajuns la 336 milioane de euro în Q1 2017 (+67,5% Q/Q, +5,5% Y/Y).

În România, venitul operaţional a fost 92,4 milioane euro în Q1 2017 (+9,5% Q/Q şi +6,4% Y/Y) iar profitul net a fost 21 milioane euro  (+137,8% Q/Q şi +16,8% Y/Y).

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
unicredit,
vizita,
romania,
ceo,
venituri,
banca

ALEPH STORY: Ce solicită guvernului reprezentanţii HORA? O discuţie cu Adelina Mihai, jurnalist şi Dan Pavel, editor-prezentator ŞTIU

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.