Francezii de la Carrefour anunţă vânzări de 2,3 miliarde euro pentru reţeaua de magazine din România în 2020, în creştere cu 2,1%

Autor: Roxana Rosu Postat la 18 februarie 2021 58 afişări

Grupul francez Carrefour a anunţat vânzări de 2,3 miliarde euro pentru reţeaua de magazine din România în 2020, în creştere cu 2,1%, pentru activităţi similare, potrivit raportului financiar publicat joi.

Francezii de la Carrefour anunţă vânzări de 2,3 miliarde euro pentru reţeaua de magazine din România în 2020, în creştere cu 2,1%

Grupul francez Carrefour a anunţat vânzări de 2,3 miliarde euro pentru reţeaua de magazine din România în 2020, în creştere cu 2,1%, pentru activităţi similare, potrivit raportului financiar publicat joi.

Creşterea organică pe piaţa din România a fost de 5,3% faţă de 2019.

În trimestrul patru al anului, vânzările magazinelor de pe piaţa locală s-au majorat cu 3,6%, la 656 milioane euro. 

La finele anului trecut, Carrefour avea  369 de magazine pe piaţa locală, din care 40 de hipermarketuri, 193 de supermarketuri, 108 convenience şi 28 de unităţi de tip cash&carry, potrivit raportului.

La acestea se adaugă magazinul online propriu precum şi prezenţa Carrefour prin platforma Bringo în 36 oraşe.

În cursul anului trecut retailerul a deschis 24 de magazine, din care 15 convenience, trei hipermarketuri şi şase Supeco. Deşi francezii au continuat să se extindă, ritmula fost aproape la jumătate faţă de 2019, când s-au extins cu  42 de unităţi.

La nivel de grup, Carrefour a raportat vânzări de 78,6 miliarde euro, în creştere cu 7,8%.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
magazine,
carrefour,
crestere,
vanzari

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.