Fondatorul celui mai mare lanţ de cafenele din România invită antreprenorii români să propună produse care se pot asocia cu cafeaua pentru a le vinde in locaţiile brandului său

Autor: Roxana Rosu Postat la 20 mai 2020 350 afişări

Fondatorul celui mai mare lanţ de cafenele din România invită antreprenorii români să propună produse care se pot asocia cu cafeaua pentru a le vinde in locaţiile brandului său

Fondatorii reţelei 5 to go au invitat antreprenorii români să propună o serie de produse care se pot asocia cu cafeaua, pentru a fi listate în lanţul de cafenele şi au primit peste 100 de înscrieri în decurs de o săptămână, procesul de selecţie fiind în derulare.

Primul produs ales, care a devenit parte din meniul 5 to go este Cascara Lemonade, o limonadă acidulată, marca Kofi Ti.

„Campania a venit din dorinţa de a contribui la susţinerea antreprenorilor români, pentru a oferi celor care trec pragul cafenelelor noastre o gamă variată de produse româneşti premium, de cea mai bună calitate. Credem în puterea de a da re-start industriei, împreună. Vom continua procesul de selecţie, vor urma şi alte produse „fabricate în România” pe care le veţi regăsi cât de curând în cafenelele noastre. Pe cele pe care nu le putem lista în locaţii, le vom include ulterior într-o broşură ce va fi distribuită gratuit în reţeaua noastră, pentru a ajuta la promovarea lor”, a declarat Lucian Bădilă, co-fondator 5 to go.

Reţeaua a deschis pe 5 mai o parte dintre locaţii în regim de „to go” şi „drive”, ajungând la o medie de 10.000 de clienţi pe zi şi aproximativ 45% din nivelul de venituri înregistrat înainte de pandemie.

În acest moment, 140 de locaţii 5 to go din Bucureşti şi din ţară sunt deschise din totalul de peste 160.

„Ne-am dorit să reintrăm cât de repede pe piaţă, în condiţii de siguranţă, datorită feedback-ului primit de la clienţii 5 to go în mod constant, în toată această perioadă. Am construit o comunitate puternică, cu clienţi loiali şi prieteni ai mărcii, iar dovadă stau rezultatele înregistrate în cele două   săptămâni de la deschidere: am atins pragul de 10,000 de clienţi pe zi şi ne apropiem de un procent de 50% din normal, cu o creştere a mediei de bon.  De pe 5 mai încoace am şi deschis 7 noi locaţii dintre cele care erau în amenajare în timpul crizei, aşa că avem toate premisele să continuăm să ne dezvoltăm şi să fim optimişti”, a declarat Radu Savopol, co-fondator 5 to go.

Reşeaua a fost fondată în 2015 Radu Savopol şi Lucian Bădilă, fiind cel mai mare lanţ de cafenele din Europa de Est, dar şi cea mai accesată franciză din România.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
cafea,
antreprenori,
retail

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.