Floria extinde reţeaua de florării în aeroportul din Otopeni

Autor: Georgiana Călin Postat la 12 octombrie 2017 624 afişări

Grupul Floria, unul dintre cele mai importante grupuri din domeniul floristicii în România, a preluat recent florăria din zona de Sosiri a aeroportului Henri Coandă din Otopeni. Noua florărie devine astfel cel de-al 6-lea spaţiu offline al Grupului Floria, care administrează şi florăria online Floria.ro.

Floria extinde reţeaua de florării  în aeroportul din Otopeni

Investiţia în preluarea şi reamenajarea florăriei pentru a respecta standardul vizual din reţeaua Floria se ridică la peste 50.000 euro. Spaţiul va intra într-un program de modificare în următoarele luni, pentru a se încadra în conceptul Floria.

“Planurile de dezvoltare ale reţelei de florării Floria vizează extinderea, fie prin preluarea unor florării funcţionale pe care să le reamenajăm după conceptul Floria, fie prin francizarea conceptului alături de parteneri. Nu excludem nici lansarea unor florării Floria noi, în măsura în care găsim spaţii potrivite, însă ne interesează mai mult preluarea unor florării deja existente” declară Andreea Uceanu, Director General Reţeaua Floria, compania care administrează florăriile Floria în cadrul grupului omonim.

În 2017, reţeaua de florării Floria s-a extins cu 3 spaţii noi: Floria Băneasa, deschisă în cadrul Băneasa Shopping City în martie, Floria Ploieşti, florărie preluată la jumătatea anului şi noua florărie din Aeroportul Otopeni.

Investiţia totală pentru extinderea reţelei de florării în acest an depăşeşte 100.000 euro.

“Pe de-o parte anul acesta am urmărit consolidarea poziţiei, în special în zona de online unde suntem lideri de câţiva ani deja prin Floria.ro, dar şi pentru florăriile deja deschise. Însă pe de altă parte, e important să continuăm dezvoltarea, atât în segmental corporate, unde prin divizia de amenajări am semnat proiecte importante, precum şi prin preluări de spaţii noi care duc brandul Floria mai aproape de cumpărătorii din offline. Noi am pornit din online, unde brandul este foarte cunoscut şi prima opţiune pentru un public larg în ceea ce priveşte transmiterea de flori către cineva drag, dar este esenţial să fim cât mai prezenţi şi offline, încât brandul să devină prima opţiune şi pentru achiziţia de flori din florării. Din perspectiva aceasta, florăria din Otopeni, de la Terminalul Sosiri, este un spaţiu ideal, pentru că pune în vederea publicului posibilitatea de a-i surprinde plăcut pe cei aşteptaţi” adaugă Andreea Uceanu.

Pentru următorul an, Grupul Floria are în vedere dezvoltarea cu spaţii noi în oraşele situate la 150-200km de Bucureşti, prin preluarea de florării funcţionale, sau prin deschiderea de florării noi.  În paralel, are loc un program de dezvoltare a reţelei de parteneri ai Floria.ro, cu florării din toată ţara care să gestioneze comenzile locale înregistrate pe platforma www.floria.ro.

Grupul Floria administrează în prezent florăria online www.floria.ro prin firma Floria Network SRL, florăriile Floria (Dorobanţi, Ion Câmpineanu, Afi Cotroceni, Băneasa Shopping City, Otopeni şi Ploieşti) şi evenimentele şi amenajările corporate prin Reţeaua Floria, precum şi depozitul en-gros de flori lansat anul trecut, prin Floria International Wholesale SRL.

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.