Evoluţie spectaculoasă a vânzărilor şi a valorii comenzilor pentru aproape 1.500 de magazine online înscrise pe o platformă locală de eCommerce. Ce creşteri au înregistrat

Autor: Andra Stroe Postat la 30 iulie 2020 171 afişări

Evoluţie spectaculoasă a vânzărilor şi a valorii comenzilor pentru aproape 1.500 de magazine online înscrise pe o platformă locală de eCommerce. Ce creşteri au înregistrat

Numărul comenzilor efectuate la magazinele online înscrise pe platforma locală SaaS de eCommerce MerchantPro a crescut cu 44% în primele şase luni ale anului, în timp ce valoarea comenzilor a crescut cu 62% în acelaşi interval de referinţă. Dinamica din starea de urgenţă s-a menţinut şi, mai mult decât atât, a continuat trendul ascendent, semn că schimbarea de comportament a retailerilor şi clienţilor este mult mai profundă, iar migrarea spre achiziţiile online este o măsură luată pe termen lung. 

La nivelul celor aproximativ 1.500 de magazine din România active pe platforma MerchantPro, numărul tranzacţiilor a crescut în luna iunie cu aproximativ 50% faţă de perioada similară din 2019.

Din perspectiva valorică, dinamica este mult mai mare, creşterea înregistrată fiind de 95% faţă de iunie 2019. Se remarcă o dinamică specială şi în evoluţia cifrelor de la săptămână la săptămână, în perioada 15-21 iunie creşterea fiind de 182% faţă de perioada similară a anului trecut.

„Am urmărit cu atenţie evoluţia de la săptămână la săptămână începând cu luna martie, iar tendinţa generată de pandemie a devenit noua normalitate: cumpărăturile online nu mai sunt un comportament forţat de context, ci adoptat de un segment tot mai mare de clienţi. Cifrele arată o schimbare profundă şi o migrare pe termen lung către online, atât din partea clienţilor – comportament reflectat de numărul şi valoarea comenzilor, cât şi din partea retailerilor – numărul magazinelor noi de pe platformă fiind într-o creştere permanentă”, spune Arthur Rădulescu, fondator ShopMania Net, care administrează MerchantPro.

Magazinele online active care utilizează platforma MerchantPro în România au listate un număr total de peste 5 milioane de produse. Compania a terminat 2019 cu o cifră de afaceri de 500.000 euro, în creştere cu 15% faţă de anul anterior.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
crestere,
comenzi,
magazine

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.