Dezastru în Bucureşti, după ce autobuzele au început să circule pe linia de tramvai

Postat la 06 iulie 2020 503 afişări

Dezastru în Bucureşti, după ce autobuzele au început să circule pe linia de tramvai

Prima zi a proiectului-pilot de la Bucureşti, prin care autobuzele au început să circule pe linia de tramvai, s-a încheiat dezastruos. Pe lângă problemele legate de spaţiul îngust dintre gardurile care delimitează liniile de tramvai, şoferii STB au constatat că roţile autobuzelor au fost distruse din cauza masticului folosit la etanşarea şinelor.

Intră în Galeria FOTO

În prima zi după ce primarul general, Gabriela Firea, a implementat noul său proiectul-pilot, rezultatele nu arată prea bine. Autobuzele noi Otokar cumpărate din Turcia s-au ales cu mastic pe roţi. Şi circulaţia unor tramvaie a fost afectată. Problema a fost semnalată de un utilizator al Forumului Metrou Uşor, care a postat şi imagini.

„Se pare că avem şi ceva probleme. Cauciucurile autobuzelor au început să acumuleze mastic de la etanşarea şinei de tramvai. E posibil să fie ceva de scurtă durată, până se dezlipeşte complet masticul în surplus. Din ce am înţeles, în alte ţări, autobuzul nu merge direct pe linia de tramvai, ci cu roţile de o parte şi de alta a liniei. La noi nu prea e posibil aşa ceva din cauza gardurilor şi a peroanelor care nu au fost concepute pentru a circula în acest regim, decât direct pe linie”, a scris internautul.

Anvelopele noi ale autobuzelor Otokar ce circulă pe liniile de tramvai sunt grav afectate, fiind pline de mastic (răşină folosită pentru etanşarea şinelor de tramvai). Afectate sunt şi tramvaiele.

Cititi mai multe pe www.promotor.ro

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
bucuresti,
tramvai,
autobuze

ALEPH STORY: Cîţu se bate pe 29 miliarde de euro. PNRR 4.0 se negociază acum. O discuţie cu Dana Ciriperu, redactor-şef adjunct ZF şi Ioana Răduca, head of content Aleph News

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.