De ce cresc afacerile touroperatorul Mareea cu 45% anul acesta faţă de anul trecut

Autor: Ioana Mihai Postat la 28 noiembrie 2011 50 afişări

Agenţia de turism Mareea a înregistrat în primele nouă luni ale acestui an o cifră de afaceri de 40 de milioane de lei, în creştere cu 43% faţă de rezultatele din perioada similară a anului trecut, şi estimează pentru întregul an 2011 vânzări de 44 milioane de lei, cu 45% mai mult decât în 2010.

"Principalele motive ale evoluţiei bune sunt dezvoltarea în acest an pe piaţa din Bucureşti cu trei agenţii, deschiderea unei agenţii noi în Cluj, lansarea unor pachete pentru mai multe destinaţii noi şi introducerea unor zboruri charter spre insulele greceşti", spune Marius Usturoiu, proprietarul Mareea.

Conform lui, Mareea este primul touroperator din piaţă care a pregătit şi lansat efectiv programul de înscrieri timpurii pe litoralul românesc pentru sezonul estival 2012. Reducerile pentru pachetele turistice achitate din vreme ajung la 30%.

Firma a fost înfiinţată în urmă cu 15 ani la Deva şi are 11 agenţii la nivel naţional, dintre care patru în Bucureşti, urmând ca în luna ianuarie să deschidă o a cincea în Capitală şi alte trei în franciză."Ne propunem ca în următorii trei ani să ajungem la un număr de peste 25 agenţii la nivel naţional", a afirmă Usturoiu.

Touroperatorul a intermediat concediile a peste 80.000 de turişti în acest an pentru litoralul românesc, în creştere cu 23% comparativ cu anul trecut.

"Am semnat în septembrie un contract de preluare a complexului hotelier Mercur-Minerva din Mamaia, pe care îl vom transforma într-o unitate destinată în primul rând familiilor cu copii şi va fi inaugurată în mai 2012", declară Usturoiu.

Complexul hotelier Mercur-Minerva, situat în nordul staţiunii Mamaia, include două hoteluri de trei stele, care au peste 300 de camere, şi o vilă cu 14 apartamente.

Touroperatorul vinde pachete turistice în toate destinaţiile din România dar şi în Grecia, Spania, Turcia, Bulgaria şi Croaţia, operând curse charter din Bucureşti, Cluj, Timişoara şi Iaşi, precum şi peste 40 de circuite culturale în toată Europa. Mareea are, pe lângă cele 11 agenţii proprii, şi o reţea de 1.400 de agenţii partenere în întreaga ţară, iar numărul de clienţi depăşeşte 120.000 pe an.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
afaceri,
touroperatorul,
Mareea
/actualitate/de-ce-cresc-afacerile-touroperatorul-mareea-cu-45-anul-acesta-fata-de-anul-trecut-9011923
9011923
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.