Cosmetic Plant atacă piaţa din Portugalia

Autor: Ioana Mihai-Andrei Postat la 11 decembrie 2014 132 afişări

Cosmetic Plant, producător autohton de produse cosmetice, prospectează piaţa din Portugalia şi vizează lansarea exporturilor şi pe această piaţă, anul viitor. „Extinderea vânzărilor la export rămâne şi în 2015 un obiectiv important, după ce anul acesta Cosmetic Plant a început livrările şi către piaţa din Ungaria şi a crescut ponderea vânzărilor de peste hotare în totalul business-ului”, a declarat Susana Laszlo, director deneral al Cosmetic Plant.

Cosmetic Plant atacă piaţa din Portugalia

Ea a subliniat că, dincolo de Ungaria, compania a exportat anul acesta şi pe alte pieţe precum: Grecia, Ungaria, Liban, Marea Britanie, etc. Potrivit afirmaţiilor Susanei Laszlo, Portugalia se afla de mai multă vreme pe lista potenţialelor zone de dezvoltare a exporturilor, însă prezenţa companiei în cadrul Bazarului Diplomatic de la Lisabona şi vânzările record obţinute în cadrul acestuia au determinat o creştere a interesului pentru această zonă.

„Avem toate motivele să fim încrezători (...) că putem fi prezenţi în Portugalia cât mai curând”, a mai declarat reprezentanta companiei.

Un alt motiv pentru care Cosmetic Plant prospectează piaţa din Portugalia este asemănarea obiceiurilor de consum cu România. „Cumpărătorii au avut interese diferite. Pentru clienţii de la Bazarul Diplomatic din Lisabona a contat faptul că produsele nu conţin parabeni şi se bazează pe ingrediente de origine naturală”, a mai spus Susana Laszlo. În cadrul Bazarului Diplomatic de la Lisabona, Cosmetic Plant a fost unul dintre cei opt expozanţi de la standul României, alături de producători de suplimente nutritive, accesorii din piele realizate la Timişoara, ouă încondeiate din Bucovina, ţesături româneşti, dar şi bijuterii handmade.

„România s-a aflat între primele opt ţări participante, iar 80% din vânzările de la standul ţării noastre au fost asigurate de produsele noastre, potrivit unor calcule realizate de organizatori”, a mai afirmat Susana Laszlo.

Bazarul Diplomatic din Lisabona este un eveniment deschis publicului larg la care ambasadele acreditate în Portugalia oferă spre vânzare produse din ţările respective. Scopul vânzărilor este caritabil.

Afacere de familie înfiinţată în 1991 la Cluj-Napoca, Cosmetic Plant a fost fondată de farmacista Ileana Mester, care avea o experienţă de peste 20 de ani în cosmetologie.

În 2013 compania a înregistrat o cifră de afaceri de 1,6 milioane de euro, fiind prezentă la nivel naţional în reţelele Cora Hypermarche România, XXL Mega Discount, DM DrogerieMarkt, Profi, în farmaciile Catena, Centrofarm şi Remedia, în Plafar şi alte magazine naturiste din ţară, precum şi pe plan extern în ţări precum Canada, Grecia, Italia, Germania, Liban, Emiratele Arabe Unite, Azerbaijan, Austria şi Ungaria.

În prezent, portofoliul Cosmetic Plant include 92 de produse, împărţite în 16 game sortimentale, grupate în funcţie de ingredientul activ principal (argan, Q10, ceai verde, cătină, gălbenele etc.) sau de utilizarea produsului (protecţie solară, îngrijirea părului etc).

Urmărește Business Magazin

/actualitate/cosmetic-plant-ataca-piata-din-portugalia-13714982
13714982
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.