Coresi Shopping Resort caută să angajeze 500 de oameni

Autor: Ioana Mihai-Andrei Postat la 29 ianuarie 2015 2292 afişări

Coresi Shopping Resort, dezvoltat de Immochan România la Braşov, va organiza pe 4 februarie un eveniment pentru a recruta 500 de angajaţi. Evenimentul va avea loc în Aula Universităţii Transilvania din Braşov, în data de 4 februarie 2015, între orele 10:00 şi 18:00.

Coresi Shopping Resort caută să angajeze 500 de oameni

În ziua dedicată angajărilor, peste 12 companii, între care şi Auchan, vor recruta personal pentru noul centru comercial care se va deschide la Braşov în martie 2015.

Între companiile care caută personal pentru spaţiile din cadrul Coresi Shopping Resort se numără Auchan, magazinele grupului Inditex (Zara, Massimo Dutti, Stradivarius, Bershka, Oysho şi Pull&Bear), Kenvelo, Tom Tailor, Lee Cooper, Time Out, Douglas, CCC, Yves Rocher, LC Waikiki, Decimas, Sergiana, Belvedere, Flanco, Office Shoes, Book City.

85% din spaţiile comerciale ale complexului comercial sunt deja închiriate şi 95% vor fi deja accesibile publicului la momentul deschiderii, în martie. Coresi Shopping Resort se confruntă acum cu o cerere mare de mp suplimentari.

Coresi Shopping Resort se pregăteşte pentru inaugurarea programată pe 27 martie 2015. Aflat în plină predare a spaţiilor interioare, a fost demarat deja procesul de amenajare a spaţiilor verzi şi a locurilor de parcare. Pentru a susţine lucrările exterioare, în perioada februarie – martie, echipa de muncitori se va mări la 1500 – 1600 de persoane.

Traficul estimat pentru Coresi este de 10 milioane de vizitatori pe an, incluzând deopotrivă locuitorii Braşovului, pe cei din vecinătate şi turiştii.

Zona centrală a proiectului Coresi va găzdui pe o suprafaţă de 1.100 mp un spaţiu de divertisment în care întreaga familie îşi va putea petrece timpul în mod activ. Astfel, pentru prima oară în România, „inima” unui centru comercial devine zonă dedicată petrecerii timpului liber.

În Coresi vor exista patru piaţete, cu nume distincte şi un punct de agrement definitoriu cum sunt caruselul sau scena unde se vor desfăşura scene de teatru sau concerte.

Zona destinată cinematografelor, care se întinde pe 3.200 mp, va reuni opt săli digitale, parte dintre ele multifuncţionale, ce pot fi transformate în săli de conferinţe, de teatru sau de recepţii.

Între retaileri se numără H&M, Auchan,  iStyle, Premium Reseller, Office Shoes, Inditex, Kenvelo, Flanco, Decimas, Sabrini, Yves Rocher, TUI Travel, Arsis - Vodafone, Inmedio şi Sensiblu. Galeria comercială a Coresi Shopping Resort se desfăşoară pe o suprafaţă de 32.000 mp şi o lungime de 650 metri, 10% fiind destinată zonei de food court. Zona de food-court, una dintre ancorele principale ale Coresi, se întinde pe o suprafaţă de 3.500 mp şi oferă 1.500 locuri la mese la care se adaugă 500 în exterior.  Zonele de fast-food, slow-food, bar şi lounge au fost gândite pentru crearea unei atmosfere în care clienţii să se regăsească indiferent de aşteptări.

Platforma din faţa centrului comercial va fi amenajată astfel încât, în timpul sezonului cald, va cuprinde terasele restaurantelor găzduite la interior, clienţii având vedere spre Tâmpa, muntele emblematic al Braşovului. Inspirat de tradiţiile Braşovului, Coresi Shopping Resort va avea o zonă dedicată artizanilor oraşului (sticlari, pielari, bijutieri, olari sau producători de arme). Astfel că, pe esplanada din faţa centrului comercial, de dimensiunile unui teren de fotbal, vor fi ridicate cabane utilate, cu suprafeţe între 9-12 mp, şi care vor găzdui atelierele artizanilor locali.

Fazele Coresi Shopping Resort:

Proiectul global înseamnă 100 ha şi 95.500 mp suprafaţă totală închiriabilă. 

În prima faza, va fi costruit Centrul comercial şi de distracţii pe o suprafaţă totală de 24 ha şi reprezentând o investiţie de 60 milioane de Euro.

Cea de-a doua fază, dezvoltata pe 8 ha de teren, va însemna construcţia unui parc comercial cu retaileri de mobilier şi decoraţiuni, bricolaj, articole sportive, service auto, benzinărie şi un complex de birouri. Va oferi 1200 locuri de parcare.

In cea de-a treia fază, a fost gândit un ansamblu rezidenţial de 4000 de locuinţe. Proiectul va fi dezvoltat de Avantgarden.

Immochan România are patru direcţii de business: dezvoltarea de proiecte imobiliare în parteneriat cu hipermarketurile Auchan; leasing pentru galeriile comerciale şi a retail park-urilor; activităţi de property management pentru galeriile comerciale şi valorizare patrimonială a proprietăţilor grupului Auchan. Immochan România are în acest moment în dezvoltare două proiecte: Coresi Shopping Resort din Braşov şi un centru comercial în Drumul Taberei, Bucureşti, valoarea totală a investiţiilor fiind de 120 de milioane de euro.

Fondată în 1976, Immochan, filiala imobiliară a Grupului Auchan, este una dintre primele societăţi europene de dezvoltatori imobiliari, proprietari şi operatori de centre comerciale. În 2013, pe plan internaţional, Immochan a investit 617 milioane de euro în 235.000 mp de galerii comerciale; societatea gestionează 362 de centre comerciale în 12 ţări, cumulând 2,3 milioane de mp de galerii comerciale.

Urmărește Business Magazin

Citeşte pe comedymall.ro

/actualitate/coresi-shopping-resort-cauta-sa-angajeze-500-de-oameni-13793459
13793459
comments powered by Disqus
Cum îşi reinventează afacerile micii antreprenori români? Cum îşi reinventează afacerile micii antreprenori români?

Reinventaţi de pandemie Ţi-ai pus toate economiile la bătaie. Ţi-ai vândut, poate, apartamentul sau motocicleta şi ai investit banii într-o afacere. Nu acum, ci în urmă cu câţiva ani. Totul a mers bine. Ai crescut, uşor-uşor, cu paşi mici, dar ai ajuns la profit, iar acum businessul îţi e suficient să trăieşti fără a avea nevoie şi de un job. Ţi-ai îndeplinit visul. Până când, într-o zi pe care nici tu, nici altcineva nu putea s-o prevadă, totul se prăbuşeşte. Totul se închide. Marfa ta, serviciile tale nu-şi mai găsesc acum clienţii. Totul e captiv în izolare, publicul tău ţintă nu mai există, iar dacă există, îşi drămuieşte cu grijă banii pentru o potenţială criză care se prevesteşte.

vezi continuarea
ZF.ro
Măsuri drastice în piaţa muncii. Cum se schimbă contractele de muncă din cauza crizei Măsuri drastice în piaţa muncii. Cum se schimbă contractele de muncă din cauza crizei
Vom ajunge să dăm şi noi ture prin cimitir. Cimitirul economic va fi plin de morţi care nu vor supravieţui crizei
Mediafax
VIDEO Imagini apocaliptice în ZONA ZERO a pandemiei de coronavirus. Scene violente între autorităţi şi chinezi VIDEO Imagini apocaliptice în ZONA ZERO a pandemiei de coronavirus. Scene violente între autorităţi şi chinezi
Ce se va întâmpla cu preţurile produselor din magazinele Mega Image? Compania anunţă „măsuri de urgenţă”
MonitorulApararii
Fostul premier social-democrat Zoran Milanović revine la conducerea Croaţiei. Ca preşedinte Fostul premier social-democrat Zoran Milanović revine la conducerea Croaţiei. Ca preşedinte
Ce se întâmplă la Moscova este de bine deopotrivă pentru Rusia şi Putin(?)
MonitorulPartidelor
Apartamentul lui Ungureanu, oferit drept REFUGIU al medicilor în calea COVID-19. „Toţi să facă la fel” Apartamentul lui Ungureanu, oferit drept REFUGIU al medicilor în calea COVID-19. „Toţi să facă la fel”
Demisie „fulger”. Un medic chirurg va conduce Ministerul Sănătăţii. Cine este Nelu Tătaru, propus să preia funcţia după plecarea lui Costache
MonitorulSiguranteiCetateanului
O zi din viata militarilor SMURD, eroi in plina epidemie:  "Tati, ai grija de tine, sa nu vii bolnav acasa!" O zi din viata militarilor SMURD, eroi in plina epidemie: "Tati, ai grija de tine, sa nu vii bolnav acasa!"
Jurnal de pandemie. Prof. Dr. Olga Simionescu: As pune corturi mari la granita si as tine acolo lumea in carantina

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.