Centru naţional de informare şi promovare turistică, inaugurat la Sighişoara. Investiţia este de 1,5 milioane lei

Autor: Andreea Tobias, Ela Giurgea Postat la 12 decembrie 2014 56 afişări

Un centru naţional de informare şi promovare turistică a fost inaugurat la Sighişoara, investiţia ridicându-se la peste 1,5 milioane de lei, finanţată în cea mai mare parte din fonduri europene.

Potrivit unui comunicat transmis, vineri, de Primăria Sighişoara, centrul a fost inaugurat joi, în prezenţa reprezentanţilor autorităţilor locale şi a operatorilor de turism - proprietari de hoteluri, pensiuni, restaurante - din zonă.

Viceprimarul municipiului Sighişoara, Dan Eugen Bândea, susţine că proiectul - finanţat din Fondul European pentru Dezvoltare Regională prin Programul Operaţional Regional 2007-2013, Axa prioritară 5, "Dezvoltarea durabilă şi promovarea turismului" - are o importanţă strategică în ceea ce priveşte turismul local, naţional şi chiar internaţional.

"Sunt cu toţii conştieni de importanţa Sighişoarei în cadrul strategiei naţionale de turism, de rolul şi locul său între valorile istorice, arhitectonice şi culturale promovate pe plan naţional şi internaţional. Sighişoara este singurul municipiu beneficiar al fondurilor nerambursabile pentru crearea şi dotarea unor asemenea centre de informare şi promovare turistică. Beneficiarii celorlalte 11 centre similare din ţară sunt consilii judeţene, centrele fiind găzduite de municipiile reşedinţă de judeţ”, a declarat Bândea.

Potrivit acestuia, proiectul de la Sighişoara, demarat în martie 2012, are o valoare totală de 1.513.727,41 lei, din care 98 la sută din fonduri nerambursabile, iar 2 la sută cofinanţarea municipiului.

Prin inaugurarea Centrului Naţional de Informare şi Promovare Turistică Sighişoara, ne aflăm la începutul unui lung drum în promovarea Sighişoarei între valorile turistice naţionale şi internaţionale. Primul pas va fi interconectarea sa cu centrele similare şi ţară, precum şi cu birourile de promovare şi informare turistică din străinătate ale Agenţiei Naţionale pentru Turism. Ne aşteaptă provocări la tot pasul, fiecare turist care ne va trece pragul va însemna un nou colaborator câştigat şi un potenţial client al operatorilor locali de turism”, susţine viceprimarul.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
CENTRU,
INFORMARE,
TURISM
/actualitate/centru-national-de-informare-si-promovare-turistica-inaugurat-la-sighisoara-investitia-este-de-1-5-milioane-lei-13717513
13717513
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.