Ce creşteri de vânzări a generat Retargeting.Biz în cazul FashionUP şi dEPurtat

Autor: Ioana Mihai-Andrei Postat la 11 octombrie 2016 258 afişări

Retailerii din e-commerce FashionUp şi dEpurtatau optat pentru aplicaţia Retargeting.Biz, iar vânzările lor au crescut cu peste 25%.

Ce creşteri de vânzări a generat Retargeting.Biz în cazul FashionUP şi dEPurtat

“Soluţia Retargeting.Biz ne-a dat posibilitatea să creăm mesaje personalizate pentru fiecare din clienţii FashionUp, luând în calcul comportamentul şi preferinţele individuale ale fiecăruia. Implicit, asta ne-a apropiat de clienţii nostri, lucru apreciat imediat de către aceştia. Ratele de conversie pe trigger-ele Retargeting sunt de 4-5 ori mai mari decât media site-ului. În acest moment, aproximativ 25% din clienţii FashionUp intră în contact cu aceste triggere.”, afirmă Alin Stanciu, reprezentantul FashionUp.ro.

“Clienţii noştri au reacţionat din prima zi în care am instalat aplicaţia în site, acest lucru reflectându-se în mod direct şi în vânzări. De la instalarea aplicaţiei şi până în prezent, am avut o creştere de peste 30% a vânzărilor. Triggerul on-site de coş abandonat, pentru vizitatorii necunoscuţi, performează cel mai bine”, spune Nicolae Slav, reprezentantul dEpurtat.ro, referinduse la Retargeting.Biz, software-ul de automatizare în marketing dezvoltat antreprenorii Rareş Bănescu şi Mugur Frunzetti.

Lansat în 2013, Retargeting.Biz este un start-up românesc inovator ce propune companiilor din e-commerce un software care să îi ajute să interacţioneze personalizat şi rapid cu fiecare vizitator, în funcţie de acţiunile lor. Conform reprezentanţilor companiei, prin retargetarea vizitatorilor, aplicaţia creşte rata de conversie şi veniturile magazinelor online.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
aplicatie,
ecommerce,
retaileri,
retargenting.biz

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.