Care este brandul de 44 de miliarde de euro. Top 10 cele mai valoroase (GALERIE FOTO)

Autor: Ana Raduta Postat la 22 martie 2011 45 afişări

La peste 44 de miliarde de dolari a fost estimat cel mai valoros brand din lume. Afla despre cine este vorba si care sunt celelalte nume care au ajuns sa valoreze zeci de miliarde de euro.

Google a ajuns cel mai valoros brand din lume, potrivit raportului Brand Finance 2011, citat de cnbc.com, dupa ce anul trecut a ocupat locul al doilea in topul celor mai valoroase branduri din lume. In 2011, a doua pozitie este detinuta de Microsoft, care a urcat trei trepte in ierarhie si a carui valoare de brand a ajuns pana la 42,8 miliarde de euro.

Cu o valoare de piata de 36,2 miliarde de dolari, brandul Wal-Mart coboara pe locul al treilea, dupa ce anul trecut a detinut pozitia fruntasa.

Pentru prima oara de cand este realizat acest top, Coca Cola a reusit "performanta" de a nu mai fi prezenta. Brandul gigantului producator de bauturi racoritoare valoreaza 25,8 miliarde de dolari, ceea ce il arunca direct pe locul al 16-lea.

"Faptul ca in top sunt prezente atatea branduri din industria IT este un semnal ca lumea este intr-o permanenta inovatie tehnologica si ca acesta este viitorul", spune David Haigh, CEO-ul Brand Finance. La fel de interesanta este si observatia ca topul este dominat de companii americane, singura exceptie fiind Vodafone, care este un brand britanic, pozitionat pe locul al cincilea, cu o valoare de piata estimata 30,67 de miliarde de dolari.

Sursa: CNBC.com

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
branduri,
bani,
euro
/actualitate/care-este-brandul-de-44-de-miliarde-de-euro-top-10-cele-mai-valoroase-galerie-foto-8085504
8085504
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.