Businessul românesc care şi-a majorat producţia cu peste 25% în ultimele trei luni pe fondul cererii crescute pentru etichete destinate produselor dezinfectante

Autor: Cristina Bellu Postat la 03 iunie 2020 315 afişări

Businessul românesc care şi-a majorat producţia cu peste 25% în ultimele trei luni pe fondul cererii crescute pentru etichete destinate produselor dezinfectante

Rottaprint, cea mai mare tipografie flexografică producătoare de etichete autoadezive şi ambalaje flexibile din România, anunţă că volumul producţiei  în intervalul martie-mai a crescut cu peste 25%, comparativ cu aceeaşi perioadă din 2019, creşterea fiind susţinută de numărul semnificativ de comenzi generate de industria dezinfectanţilor şi de cea alimentară, în contextul pandemiei de coronavirus.

Rottaprint, cea mai mare tipografie flexografică producătoare de etichete autoadezive şi ambalaje flexibile din România, anunţă că volumul producţiei  în intervalul martie-mai a crescut cu peste 25%, comparativ cu aceeaşi perioadă din 2019, creşterea fiind susţinută de numărul semnificativ de comenzi generate de industria dezinfectanţilor şi de cea alimentară, în contextul pandemiei de coronavirus.

Totodată, din datele centralizate ale companiei în perioada martie-mai, industriile care au înregistrat o reducere semnificativă a numărului de solicitări au fost cea chimică, în mare parte prin scăderea cererii de etichete pentru vopseluri, şi industria HoReCa.

Pentru perioada următoare, Rottaprint estimează că volumul producţiei va reveni la un nivel mediu normal, în principal din cauza faptului că majoritatea campaniilor promoţionale desfăşurate de clienţi în lunile de vară sunt în acest moment oprite.

„În primele 3 luni de pandemie am înregistrat o creştere de peste 25% a volumului de producţie, creştere susţinută şi de solicitările în număr foarte mare a etichetelor pentru dezinfectanţi dar şi a celor pentru produsele alimentare. Pentru perioada imediat următoare, ne aşteptăm la o revenire către o cerere constantă, lipsită de fluctuaţii, mai ales în contextul în care companiile sunt în expectativă şi aşteaptă să vadă modul prin care se va reporni economia după această perioadă dificilă. De aceea, cred că este foarte important să încurajăm mai mult producătorii locali şi să educăm consumatorii să aleagă produsele autohtone. Numai aşa îi vom putea susţine pe cei care încearcă să facă economia să funcţioneze”, transmite Cristi Nechita-Rotta, directorul general al companiei.

Rottaprint este cea mai mare tipografie flexografică producătoare de etichete autoadezive şi ambalaje flexibile din România. Cu o experienţă de 29 ani, compania cu sediul în Apahida, jud. Cluj, deţine în prezent 4 centre logistice în România: Timişoara, Braşov, Ilfov, Paşcani şi 2 centre logistice în Ungaria şi Germania, în care lucrează peste 270 de angajaţi. În 2019, Rottaprint a livrat produse în 11 ţări din Europa, Asia şi Statele Unite ale Americii.

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.