Brand-ului Saatchi & Saatchi este transferat către Publicis Groupe Bucureşti, de la 1 ianuarie 2015

Autor: Ioana Mihai-Andrei Postat la 11 noiembrie 2014 174 afişări

Publicis Groupe şi Centrade Saatchi&Saatchi anunţă astăzi că, în România, brand-ul Saatchi & Saatchi va fi consolidat sub o singură entitate legală, Lion Communication SA, al cărui acţionar majoritar este Publicis Groupe. Această entitate legală va include cele trei branduri ale grupului: Publicis, Leo Burnett şi Saatchi&Saatchi. Transferul se va face începând cu 1 ianuarie 2015. După această dată, agenţia şi echipa conduse de Radu Florescu vor continua să funcţioneze ca entitate independentă, păstrându-şi portofoliul de clienţi.

Brand-ului Saatchi & Saatchi este transferat către Publicis Groupe Bucureşti, de la 1 ianuarie 2015

Decizia Publicis Groupe face parte din strategia globală de a consolida brandurile sub o singură entitate legală deţinută majoritar de Publicis şi de a asigura integrarea şi cooperarea regională pe pieţele unde acţionează.

Justin Billingsley, COO pentru Saatchi & Saatchi EMEA a declarat: “Am avut o relaţie foarte bună cu Centrade Saatchi & Saatchi şi Radu Florescu. Decizia noastră nu reflectă sub nici o formă eventuale nemulţumiri faţă de performanţele agenţiei (...). Grupul Publicis va continua parteneriatul cu fraţii Florescu în cazul Zenith Media.”

Radu Florescu, CEO Centrade Saatchi & Saatchi a adăugat: „Referitor la operaţiunile grupului nostru, nu se va schimba nimic nici pentru clienţi, nici pentru angajaţi. Suntem încrezători că agenţia noastră va continua să crească”.

Publicis Groupe este unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare, având servicii digitale (DigitasLBi, Razorfish, Rosetta, VivaKi, Nurun), publicitate (BBH, Leo Burnett, Publicis Worldwide, Saatchi & Saatchi), relaţii publice, comunicare corporate şi evenimente (MSLGROUP), strategie de media, planificare şi achiziţii media (Starcom MediaVest Group şi ZenithOptimedia), healthcare communications, prin Publicis Healthcare Communications Group (PHCG), şi producţie, prin Prodigious.

Cu o experienţă de peste 20 de ani în România, grupul Centrade s-a dovedit a fi un partener pe termen lung atât pentru companii multinaţionale care au intrat pe piaţa românească, dar şi pentru initiative locale. Mai mult, Centrade a iniţiat parteneriate cu ONG-uri precum United Way, Fundaţia Principesa Margareta, ASEBUSS, AIESEC, Junior Achievement, OvidiuRo şi RFK Speak the Truth for Power susţinând eforturile acestora de a sprijini comunitatea locală.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
brand,
Publicis,
Saatchi & Saatchi
/actualitate/brand-ului-saatchi-saatchi-este-transferat-catre-publicis-groupe-bucuresti-de-la-1-ianuarie-2015-13530398
13530398
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.