Andrei Şelaru, alias Selly, anunţă construirea unei staţiuni exclusiviste pe litoralul românesc, care se va numi Nibiru şi urmează a fi deschisă în 2026. Investiţia în prima etapă a proiectului se va ridica la 50 mil. euro
Creatorul de conţinut Andrei Şelaru, cunoscut ca Selly, anunţă construirea unei staţiuni exclusiviste pe litoralul românesc, care se va numi Nibiru şi va fi amplasată între Costineşti şi Tuzla, pe o suprafaţă de 1,6 milioane de metri pătraţi. Proiectul ar urma să fie deschis în 2026 şi va fi dezvoltat în mai multe etape.
„Astăzi anunţăm, de fapt, patru proiecte funcţionale: un mall uriaş în aer liber, un spaţiu pentru evenimente cu o capacitate de 50.000 de persoane – unul dintre cele mai mari din lume –, un parc de distracţii spectaculos şi cel mai mare club de noapte de pe planetă, cu o capacitate de 30.000 de persoane”, spune Andrei Şelaru în cadrul unui eveniment de lansare a proiectului Nibiru.
Nibiru reuneşte patru funcţiuni majore într-un singur concept: un mall în aer liber cu restaurante, cafenele şi magazine fashion; un parc de distracţii şi o zonă extinsă pentru familii; o platformă multifuncţională pentru festivaluri şi concerte, cu o capacitate de până la 150.000 de persoane – cât 3 Arene Naţionale la un loc; şi cel mai mare club în aer liber din lume: Nibiru Arena, cu 30.000 de locuri. Întregul spaţiu este conectat printr-o promenadă care va găzdui, seară de seară, show-uri artistice, instalaţii de artă, street performers şi momente tematice.
Pe lângă funcţiile majore, Nibiru include o zonă sportivă, un fashion bazaar pentru designeri români emergenţi, spaţii dedicate artei urbane, educaţiei, dezvoltării personale, o bibliotecă de vară, un club de stand-up comedy, infrastructură HoReCa premium şi activări sociale şi culturale. Oferta gastronomică este construită pentru toate gusturile: de la branduri româneşti (Fryday, Cartofisserie, Splendid Chicken, Shaormeria Băneasa, Burger Factory, Trevi Pizza şi mulţi alţii) până la restaurante à la carte şi concepte gourmet. Vor exista şi cluburi sub brandurile Loft şi Buna în interiorul staţiunii.
Investiţia în prima etapă a proiectului se va ridica la 50 mil. euro. Proiectul, spune Andrei Şelarul, îşi propune să devină o destinaţie exclusivistă, cu o paletă largă de oferte de divertisment şi facilităţi turistice.
Creatorul de conţinut a spus că, prin acest proiect, îşi propune să revitalizeze litoralul românesc şi să atragă un număr important de turişti, astfel încât o parte din cele 10 mld. euro lăsaţi de români pe vacanţe în afara ţării în 2024 să rămâne în staţiunile turistice locale.
Planul pentru această staţiune nu este să devină o destinaţie de weekend, aşa cum se întâmplă cu multe dintre staţiunile de pe litoral, ci să atragă turişti pe tot parcursul sezonului, inclusiv în timpul săptămânii. Pentru acest lucru, staţiunea îşi propune să fie un hub de cultură, artă, educaţie şi divertisment, unde vor exista spectacole zilnice, festivaluri muzicale de toate tipurile şi concerte susţinute de artişti internaţionali.
Proiectul Nibiru nu a fost gândit doar ca o destinaţie de vacanţă, ci ca un ecosistem de entertainment, cultură, artă, sport, retail şi gastronomie, adresat tuturor generaţiilor: de la familii cu copii, la tineri de liceu şi facultate, şi până la cei din categoria 25–30 de ani.
Echipa de implementare este formată din profesionişti cu expertiză vastă în industrii creative, entertainment, dezvoltare imobiliară şi HoReCa. Conceptul creativ este semnat de Joshua Cox, fondator SOLE DXB (Dubai). Organizarea evenimentelor este coordonată de George Carabelea (Beach, Please!), iar Fady Zaidan, din partea LOFT Group, este Head of Experience & Entertainment.
Implementarea construcţiilor este asigurată de BRISK Group, prin Claudiu Bisnel (Managing Partner) şi Cătălin Podgoreanu (Project Manager & Technical Director). Printre numele cheie din echipă se numără: George Carabelea (General Producer), Claudiu Ilioiu (Head of Partnerships şi reprezentant Global Records Group), Flavia Ionescu (Brand Partnerships), Răzvan Luca (Lead Architect), Robert Munthiu (Head of Marketing), Bogdan Gheorghiu (Food & Drinks Manager), Daniel Nistor (Leasing Consultant) şi Marius Măgureanu (Legal Advisor).
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe alephnews.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro












