Ana Pan a crescut cu 25% în 2016

Autor: Ioana Mihai-Andrei Postat la 15 decembrie 2016 245 afişări

Ana Pan a crescut cu 25% în 2016

Ana Pan a continuat şi anul acesta creşterea afacerilor; în 2016, plusul de venituri a ajuns la 25%, spune Alexandra Copos de Prada, preşedintele consiliului de administraţie al Ana Pan. “Am continuat modernizările magazinelor existente ANA PAN inaugurând trei magazine nou renovate, care în scurt timp au devenit favoritele oaspeţilor noştri. La o lună după renovare acestea au înregistrat o creştere de până la 40% în numărul zilnic de clienţi. În 2017 dorim să finalizăm modernizările magazinelor existente cât şi să continuăm extinderea cu alte două magazine ANA PAN în Bucureşti şi un altul într-un centru urban din zona Transilvaniei.”

După inaugurarea de acum doi ani a conceptului ANA Baking Co. în spaţiul din Calea Dorobanţilor 134, au urmat în 2016 alte două noi shopuri în Mallurile Plaza şi Bucureşti Mall. “Suntem în continuare în căutare de noi spaţii comerciale atât în Bucureşti cât şi în marile centre urbane din ţară, planificând continuare extinderii şi în 2017. Investiţia într-un spaţiu ANA Baking Co. se ridică până la 150.000 euro pentru spaţii între 150 şi 200 mp, cu o amortizare completă a investiţiei până în trei ani,” adaugă Alexandra Copos. Tot ea spune că ANA Baking Co. reprezintă poziţionarea upmarket ANA PAN pe o piaţă mai sofisticată, o poziţionare ce concurează direct cu conceptele europene şi americane ce se regăsesc pe piaţa locală. “ANA Baking Co. este copilul rebel cu suflu newyorkez al ANA PAN. Timp de peste un sfert de secol, am explorat brutării celebre, cofetării şi cafenele de pe şase continente în căutarea gusturilor creative şi a inspiraţiei pentru a dezvolta un concept inovativ căruia să-i oferim un design inedit”.

Gama de produse ANA Baking Co. este dezvoltată prin reinventarea celor emblematice de cofetărie şi patiserie ANA PAN şi mai ales prin dezvoltarea segmentelor noi de specialităţi de cafea şi fresh food, gama de mâncare funcţională preparată în shop şi în care sunt folosite întotdeauna ingrediente de sezon. Astfel, ANA Baking Co. aduce laolaltă dulciuri cosmopolite, patiserie tradiţională, fresh food gourmet.

“A devenit deja tradiţie ca în fiecare anotimp să dezvoltăm în meniul ANA Baking Co. bunătăţi specifice sezonului, toate axate pe mâncare funcţională, cu ingrediente ultra nutritive. Astfel, începând cu luna decembrie am lansat meniul de iarnă, cu preparate specific newyorkeze şi ultra nutritive, după reţete interesante, culese de Executive Chef Crowne Plaza Ashlie Dias din călatoriile sale în toată lumea. Pe lângă mixul inedit de condimente, am folosit ingrediente precum cartoful dulce, super salată kale, mult dovleac, măr şi desigur, scorţişoară. Astfel, Ashlie împreună cu departamentul de Inovaţie şi cel de Producţie al Ana Pan a dezvoltat un meniu special de supe calde, salate energizante, quiche-uri îmbietoare şi sandwichuri inedite perfect adaptate sezonului rece.”

În gama de băuturi au fost lansate Hot chocolate cu marshmallow şi Cinnamon Latte şi cinci cocktailuri senzaţionale inspirate din The Big Apple: New Yorker’s Sour, Broadwayer, Aquavit Manhattan, Adult Hot Chocolate şi Mad Monk, băuturi complexe pe bază de Lichior de Mentă, Lichior de Migdale, lichior de alune de pădure, scorţişoară, portocale, toate ingrediente specifice sezonului rece.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
Ana Pan,
Alexandra Copos,
meniu,
extindere,
mancare,
mall

Citeşte pe comedymall.ro

Povestea celui mai mare proprietar român de malluri şi a celei mai de succes poveşti din imobiliarele româneşti Povestea celui mai mare proprietar român de malluri şi a celei mai de succes poveşti din imobiliarele româneşti

Cea mai de succes poveste din imobiliarele româneşti a început în Iaşi, în urmă cu 20 de ani, odată cu deschiderea primului centru comercial din afara Bucureştiului şi a celui de al doilea mall al ţării.

vezi continuarea
ZF.ro
ULTIMĂ ORĂ: Vin chinezii! Banii lor încep să se împrăştie în România. Proiectul gigant pe care au pus mâna ULTIMĂ ORĂ: Vin chinezii! Banii lor încep să se împrăştie în România. Proiectul gigant pe care au pus mâna
SURPRIZĂ: Cu cât cresc pensiile. Veşti bune pentru milioane de români
Mediafax
„Afacerea Pandemia”. Cum a umflat România până şi factura de 3,4 milioane de euro a „ajutorului umanitar” dat fraţilor de peste Prut „Afacerea Pandemia”. Cum a umflat România până şi factura de 3,4 milioane de euro a „ajutorului umanitar” dat fraţilor de peste Prut
Economiile se prăbuşesc în pandamie, dar cei 4 giganţi din tech au înregistrat un profit de 28 de miliarde de dolari
MonitorulApararii
Fostul premier social-democrat Zoran Milanović revine la conducerea Croaţiei. Ca preşedinte Fostul premier social-democrat Zoran Milanović revine la conducerea Croaţiei. Ca preşedinte
Ce se întâmplă la Moscova este de bine deopotrivă pentru Rusia şi Putin(?)
MonitorulPartidelor
Acuzaţii la adresa liberalilor: Interlopi politici cu mentalitate mafiotă Acuzaţii la adresa liberalilor: Interlopi politici cu mentalitate mafiotă
Tomac anunţă că Băsescu va candida la PMB: Că va pierde Nicuşor este meritul USR, nu al PMP
MonitorulSiguranteiCetateanului
COMENTARIU Valeriu Şuhan Diversiunea inducerii confruntării COMENTARIU Valeriu Şuhan Diversiunea inducerii confruntării
COMENTARIU Valeriu Şuhan Pe bune ? Nu-mi da vestea asta...

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.