Amadeus a achiziţionat TravelClick de la Thoma Bravo, o companie de investiţii de capital privat, pentru suma de 1,52 miliarde de dolari.

Autor: Andra Stroe Postat la 29 septembrie 2018 72 afişări

Amadeus accelerează expansiunea în sectorul ospitalităţii prin semnarea acordului în valoare de 1,52 miliarde de dolari pentru achiziţionarea TravelClick.

Amadeus a achiziţionat TravelClick de la Thoma Bravo, o companie de investiţii de capital privat, pentru suma de 1,52 miliarde de dolari.

TravelClick, cu sediul central la New York City, este unul dintre liderii mondiali de servicii în domeniul ospitalităţii, deservind peste 25.000 de clienţi din 176 de ţări. Compania oferă soluţii inovatoare bazate pe cloud, incluzând un sistem de rezervare centrală (Central Reservation System - CRS) şi o soluţie de gestionare a oaspeţilor (Guest Management Solution - GMS) pentru hoteluri independente şi pentru lanţuri hoteliere de dimensiuni medii, precum şi soluţii de business intelligence şi de media. Acest portofoliu oferă hotelurilor posibilitatea de a-şi extinde oferta comercială prin accesul la toate canalele, atât digitale, cât şi tradiţionale. De asemenea, le permite să îşi îmbunătăţească interacţiunea digitală cu oaspeţii, să îşi sporească veniturile şi performanţele, să îşi reducă costurile şi să creeze un brand puternic.

Adăugarea soluţiilor TravelClick la portofoliul Amadeus va crea un lider în domeniul serviciilor de ospitalitate care oferă la nivel global o gamă largă de tehnologii inovatoare pentru hoteluri şi lanţuri hoteliere de toate dimensiunile.

Ca parte a achiziţiei, aproximativ 1.100 de angajaţi TravelClick sunt aşteptaţi să se alăture companiei Amadeus.

Amadeus şi Thoma Bravo estimează că achiziţia va fi finalizată în al patrulea trimestru al anului calendaristic 2018, în urma obţinerii aprobărilor organismelor de reglementare. Tranzacţia va fi finanţată prin creditare şi va avea impact imediat asupra câştigurilor companiei.

Amadeus este lider în furnizarea de soluţii de tehnologie şi de distribuţie pentru industria de turism. Grupurile de clienţi includ furnizori de turism (de exemplu, companii aeriene, hoteluri, operatori de transport feroviar, linii de feribot, etc.), vânzători din turism (agenţii de turism şi site-uri specializate) şi clienţi finali (corporaţii şi companii de management al turismului).

Grupul Amadeus are în jur de 15.000 de angajaţi la nivel global, în sediile centrale din Madrid (sediul central corporativ), Nisa (dezvoltare) şi Erding (operaţiuni), precum şi în cele 70 de reprezentanţe Amadeus la nivel global.

Amadeus este listată la Bursa de Valori Spaniolă, sub simbolul "AMS.MC" şi este o componentă a indicelui IBEX 35.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
achizitie,
miliarde,
companie

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.