20% din magazinele Stihl vor reconfigura compartimentele de service în 2016

Autor: Ioana Mihai-Andrei Postat la 16 mai 2016 148 afişări

Compania Stihl România, care a început, în 2016, un amplu program de reconfigurare vizuală şi funcţională a reţelei de distribuţie, va continua investiţiile în creşterea calităţii magazinelor din reţea şi la nivelul compartimentelor de service, aproape 20% dintre acestea urmând să fie utilate şi reconfigurate după noi standarde în acest an.

20% din magazinele Stihl vor reconfigura compartimentele de service în 2016

“Din cele 320 de magazine care comercializează produsele noastre în România, 295 dispun de ateliere de service, 15 dintre ele fiind deja reconfigurate, iar până la sfârşitul lui 2016 alte 45 de magazine vor avea ateliere upgradate la noi standarde, astfel că putem spune că aproape întreaga reţea va fi acoperită din acest punct de vedere”, a declarat Ioan Mezei, director general al Stihl România.

În România sunt, conform estimărilor companiei, peste 500.000 de utilizatori ai produselor Stihl. În primele patru luni ale acestui an Stihl România a înregistrat o creştere a vânzărilor de aproximativ 10%, cele mai importante rezultate fiind consemnate pe segmentele motoferăstraie şi motocoase. De asemenea, vânzările de consumabile, care deţin o pondere de circa 50% din cifra de afaceri a companiei, au crescut faţă de anul precedent. În categoria consumabile sunt incluse piesele de schimb, uleiurile, şinele şi lanţurile.

Compania a început un program de reconfigurare vizuală şi funcţională a reţelei, proiect care va necesita o investiţie de 5 milioane de euro. Acesta presupune reamenajarea magazinelor, pentru unele dintre ele, cu suprafaţa de minim 80 de metri pătraţi, existând şi posibilitatea transformării într-un concept denumit de companie “flagship store”. Compania şi-a propus să deschidă 51 de asemenea spaţii de tip flagship store până în 2017, urmând ca numărul acestora să depăşească 60, în următorii doi-trei ani. “Conceptul de prezentare este unul revoluţionar chiar şi la nivelul reţelei. Prin aceste proiecte, ţara noastră a devenit un punct de referinţă la nivel mondial în ceea ce priveşte dezvoltarea reţelei. De la începtul anului am reamenajat 26 spaţii şi am deschis 3 magazine de tip flagship, urmând ca până în decembrie să mai deschidem în 28 astfel de spaţii reprezentative”, precizează Ioan Mezei.

Compania va continua şi proiectul “Clubul tinerilor antreprenori”, care susţine, prin programe de consultanţă şi training-uri, pregătirea viitorilor dealeri pentru preluarea ştafetei la nivelul business-urilor Stihl de la părinţii lor.

“În următorii zece ani circa 30% din business-urile Shihl vor fi în situaţia de a preda ştafeta. Suntem a patra ţară europeană care a implementat Clubul tinerilor antreprenori şi încercăm să devenim o referinţă şi pe acest subiect”, a afirmat Ioan Mezei. 

Stihl a anunţat în 2015,  la nivel internaţional, o creştere de 8,9%, atingând o cifră de afaceri record de 3,25 miliarde de euro. Compania germană intenţionează să investească 1 miliard de euro în dezvoltare până în 2018. Investiţiile globale de anul trecut au atins 235 milioane de euro, cel mai înalt nivel din istoria companiei. Anul acesta, compania, înfinţată în 1926 de Andreas Stihl în Stuttgart, împlineşte 90 de ani; filiala din România a fost înfiinţată în 1997 şi importă motounelte sub brandurile STIHL şi Viking.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
magazine,
service,
retea,
Stihl,
Ioan Mezei,
motounelte
/actualitate/20-din-magazinele-stihl-vor-reconfigura-compartimentele-de-service-in-2016-15327307
15327307
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.