Rolul IoT în programele de training

Autor: Ioana Mihai Postat la 12 decembrie 2016 113 afişări  

Rolul IoT în programele de training
Rolul IoT în programele de training

Metro Systems România aplică metodologia Design Thinking pentru generarea de idei şi proiecte, folosind conceptul Internet of Things, într-un program de training pentru studenţi.

ELEMENTUL DE NOUTATE:

„Am vrut să le transmitem că avem încredere în dorinţa, viziunea şi mai ales implicarea lor într-un proces ce îmbină concepte de business cu tehnologii noi şi idei creative”, declară Juergen Boekholt. Proiectul are două elemente care aduc o noutate în scopul şi modul de implementare. Pe de o parte, este aplicată metodologiei Design Thinking pentru generarea de idei şi proiecte, folosind conceptul Internet of Things. Asta înseamnă că s-a pornit cu un proces orientat pe înţelegerea şi interacţiunea directă în mediul real cu clienţii, urmat de generarea de idei inovative pe baza acestui proces.

Programul este dedicat trainee-ilor din companiei încă din faza de integrare, oferindu-li-se spaţiul şi resursele necesare pentru a-şi folosi energia şi visurile în direcţia inovaţiei.

EFECTELE INOVAŢIEI:

În program au fost implicaţi 30 de studenţi, cărora li s-au alăturat în diferite momente cu sfaturi, ghidare şi energie, circa zece membri din echipa Metro Systems România.

Din mai mult de 80 de idei generate iniţial, opt au fost alese pentru a fi puse în practică. S-a lucrat în echipe mixte, multidisciplinare, cu organizare independentă.

Rezultatul final a constat în trei prototipuri funcţionale, care au fost prezentate managementului companiei într-o sesiune internă de pitching. „Cel mai important efect îl reprezintă o înţelegere mai profundă a businessului, consecinţă a unui proces de inovaţie care pune în centrul atenţiei clientul şi nevoile lui, precum şi o apropiere mai mare de acesta”, adaugă Boekholt.

DESCRIERE:
„Trainees Innovate In Retail with IoT” este un program de inovare dedicat celor mai tineri angajaţii din Metro Systems Romania, de regulă studenţi în an terminal la facultăţi tehnice cu profil IT, selectaţi pentru a experimenta timp de un an mediul de business din cadrul companiei.

Programul se ghidează după metodologia Design Thinking şi se axează pe cunoaşterea clientului, identificarea nevoilor acestuia, pe generarea de idei inovative şi crearea unor prototipuri funcţionale. „Toate acestea se întâmplă explorând lumea Internet of Things, un ecosistem fără limite din punctul de vedere al imaginaţiei, în cadrul unui proiect sprijinit de toată echipa de management Metro Systems Romania”, explică Juergen Boekholt, managing director, Metro Systems România.
Proiectul a constat în mai multe faze. A început cu înţelegerea directă a clientului şi nevoilor acestuia, care s-a realizat prin vizite în magazinele Metro Cash & Carry şi studierea ghidată a tot ceea ce se întâmplă într-un astfel de magazin.
Au urmat apoi procesarea informaţiilor adunate şi o serie de sesiuni de identificarea a nevoilor şi de generare de idei de proiecte Internet of Things care pot satisface aceste nevoie sau pot crea noi oportunităţi.

Procesul a fost continuat cu o perioadă de lucru la proiecte, care s-a finalizat cu prezentarea unor prototipuri către managementul Metro Systems România, precum şi organizarea unui hackathon de două zile pentru crearea conceptelor finale. Acestea urmează să fie prezentate către client pentru a fi selectate proiectele care urmează să fie instalate în magazine.

„Acest proiect este o modalitate de a ne concentra pe zona de înţelegere a clientului, pe generarea de idei, pe alegerea proiectelor, pe învăţarea de tehnologii, pe experimentare, pe abilităţi de prezentare a proiectului în faţa unui public, pe echipe cu autoorganizare. Toate astea într-un cadru pus la dispoziţie de companie şi creat împreună cu un grup de inovaţie ce susţine tot acest efort,” a declară Sorin Lăpădat, managing director la Metro Systems Romania.

fii la curent cu cele mai noi analize de business

Urmareste BM pe Facebook

Inteligenţă românească, servicii globale Inteligenţă românească, servicii globale

Cu 450 de angajaţi şi clienţi în 17 ţări, OSF este o companie înfiinţată de patru români care au gândit din start afacerea la nivel global şi nu s-au limitat la a face business doar în ţară.

vezi continuarea
ZF.ro
Cel mai bun hobby pe care îl puteţi avea în CV. Dacă aveţi trecut asta, şansele să vă găsiţi un job EXPLODEAZĂ Cel mai bun hobby pe care îl puteţi avea în CV. Dacă aveţi trecut asta, şansele să vă găsiţi un job EXPLODEAZĂ
Decizia ŞOC luată de guvernul Dragnea/Grindeanu. Preţurile la apartamente vor scădea FABULOS
ONE.ro
Cum arată casa de vacanţă a miliardarului George Soros! E cât un cartier Cum arată casa de vacanţă a miliardarului George Soros! E cât un cartier
Kate Middleton, ţinută elegantă sub 100 de euro! Cum arată aceasta
Turcescu a dezvăluit ce mănâncă la cantina Senatului şi cât îl costă un meniu
Descopera.ro
Temperaturile de pe tot Pământul au luat-o RAZNA din cauza unui fenomen BIZAR din Pacific. ''Are un efect DEZASTRUOS'' Temperaturile de pe tot Pământul au luat-o RAZNA din cauza unui fenomen BIZAR din Pacific. ''Are un efect DEZASTRUOS''
NASA anunţă DESCOPERIREA DECENIULUI: Pământul nu este unic
DOVADA că există viaţă după moarte! O descoperire accidentală răspunde la întrebarea pe care ne-o punem mulţi
Go4it.ro
Sony prezintă cel mai rapid card SD din lume Sony prezintă cel mai rapid card SD din lume
În curând ne vom putea autentifica pe orice PC cu Windows 10 folosind un smartphone Samsung
SECRETUL din spatele SĂGEŢII albastre din aplicaţiile GPS precum Waze sau Google Maps. Iată de ce are această forma indicatorul pentru maşină şi de ce a fost aleasă. „Incredibil, au ascuns-o chiar sub ochii noştri”
Csid.ro
Ce se întâmplă dacă nu faci sex o perioadă îndelungată Ce se întâmplă dacă nu faci sex o perioadă îndelungată
Ce boli poate ascunde hemoglobina scăzută?
Motivul grav pentru care nu ar trebui să mai pui gura pe ţigări

Citarea se poate face în limita a 250 de semne. Nici o instituţie sau persoană (site-uri, instituţii mass-media, firme de monitorizare) nu poate reproduce integral scrierile publicistice purtătoare de Drepturi de Autor fără acordul Mediafax Group.