Cele mai puternice femei din România: Adriana Sohodoleanu, Biscuit.ro

Autor: Ioana Matei Postat la 29 martie 2013 817 afişări

“În concediu nu ratez niciun magazin de bunătăţuri, fie ele cofetării sau patiserii, mai ales cele cunoscute de localnici", afirmă Adriana Sohodoleanu, fondatoarea Biscuit.ro, despre care ea spune că este un boutique online de cadouri, evenimente şi răsfăţuri pentru doamne, domni şi corporaţii.

CELE MAI PUTERNICE FEMEI DIN ROMÂNIA - EXCLUSIV

Cu alte cuvinte, a reunit sub această umbrelă ceaiuri, biscuiţi, vinuri, şampanii, dar şi accesorii de fashion, cadouri corporate sau produse ce pot fi dăruite cu varii ocazii. Adriana Sohodoleanu a renunţat în urmă cu trei ani la statutul de angajată, după ce a lucrat vreme de opt ani la Colliers şi unde spune că i-a plăcut "la nebunie, dar totul a fost prea intens; am vrut trei luni libere, dar ştiam, într-un fel, că n-o să mă mai întorc".

După numai câteva luni a pus în practică ideea "biscuitului", despre care spune că "părea că a fost dintotdeauna acolo", fiind genul de persoană care, în multele călătorii în care a fost, şi-a găsit mereu vreme să meargă prin pieţe şi mereu, cu mult înaintea plecării, se asigura că are rezervări la restaurantele pe care voia să le încerce. Şi îi place să aducă mereu acasă câte ceva ce descoperă pe alte meleaguri. "Aduceam din Asia câteva kilograme de condimente în pungi fără etichete. Şi deşi pe loc ştiam ce sunt, când ajungeam acasă nu mai aveam idee ce sunt. Gătesc la impuls şi reţetele sunt imposibil de reprodus", spune fondatoarea Biscuit.ro care completează că mereu s-a întrebat cum ar fi să aibă propriul magazin în care să vândă "bunătăţurile" pe care le descoperă, fie ciocolate, condimente sau ceaiuri.

Este vorba, completează ea, de "pofte, mofturi şi răsfăţuri, fără de care poţi să trăieşti". Şi dacă iniţial 90% din ofertă erau produse gourmet, acum a crescut numărul obiectelor de genul recipientelor pentru ulei, suporturi de reviste, căni, suporturi de vinuri sau chiar genţi. Şi asta pentru că, spune Adriana Sohodoleanu, "caut obiecte, lucruri drăguţe şi interesante". De fapt, platforma "biscuitului" cuprinde deopotrivă rubrica "gourmet", "idei de cadou" - pentru cafegii, pentru cei care apreciază vinul, pentru colegul de birou sau pentru doamna doctor, dar şi "tailor made", secţiunea de cadouri personalizate. "Segmentul corporate preferă cadourile gourmet, cele mai solicitate fiind vinul, foie gras şi ciocolata", declară antreprenoarea, care completează că pot fi completate cu biscuiţi speciali pentru vin sau specialităţi - cum sunt caisele în oţet de şampanie - pentru consumul de brânzeturi. Tot ea spune că nu-i plac coşurile cadou, pentru că s-au demonetizat, fiind prezente şi în hipermarketuri, benzinării sau în mediul online şi deşi conţin produse premium, nu au nicio legătură cu produsele de nişă, artizanale. Valoarea unui cadou comandat de firme se plasează cel mai adesea între 160 şi 200 de lei, în vreme ce persoanele fizice cheltuiesc între 120 şi 150 de lei.

Or, cadoul, spune Adriana Sohodoleanu, "este un instrument de marketing şi trebuie să fie memorabil". Pentru asta însă trebuie să conţină lucruri ieşite din comun, care să placă şi să atragă atenţia. Iar produsele găzduite de biscuit.ro nu se poziţionează în segmentul luxului, chiar dacă poate fi comandată şi o şampanie cu preţul de 900 de lei. Din oferta de circa 100 de produse gourmet, de pildă, cele mai multe costă sub 100 de lei. "Chiar există un interes pentru gătit şi produse gourmet", este încredinţată Adriana Sohodoleanu, care vede în fiecare săptămână crescând şi numărul de clienţi şi valoarea comenzilor.

Adriana Sohodoleanu semnează rubrica gourmet în Business Magazin.


Cea mai bogată femeie din România

Cele mai puternice femei din România: Dorothy Constantin, High Fashion Concept (Victoria 46, Day & Night, Petit's, The Code)

Cele mai puternice femei din România: Ioana Lemnaru, Mercedes-Benz România

Cele mai puternice femei din România: Camelia Şucu, Class Living

Cele mai puternice femei din România: Irina Schrotter, Casa de modă Irina Schrotter

Cele mai puternice femei din România: Cristina Bâtlan, Musette


Business Magazin lanseaza cea de-a doua ediţie a catalogului dedicat celor mai puternice femei din mediul de afaceri romanesc. De această data, 200 cele mai puternice femei din business cuprinde 200 de nume reprezentative, din pozitii-cheie de conducere, precum CEO, CCO, directori generali, economici, antreprenori, consultanti sau Country Manageri. Au reusit sa castige, in timp, admiratia si recunoasterea propriei valori pentru ca apoi sa preia pozitii importante de conducere. Femeile de afaceri din Romania valideaza propriul succes prin cifre de afaceri ce le pozitioneaza pe primele locuri in topuri.

De la an la an, numarul lor este tot mai mare, iar notorietatea si aprecierea de care se bucura nu sunt altceva decat recunoasterea valorii la purtator, un simbol pe care Business Magazin il sustine si il sprijina permanent.

Pentru ca au demonstrat perseverenta, profesionalism, curaj si maxima implicare, femeile antreprenor au reusit consolidarea unei cariere bazata pe dinamism, actiune si permanenta dedicare. Câteva dintre numele pe care cititorii Business Magazin le pot regăsi în paginile catalogului sunt: Irina Schrotter, Camelia Sucu, Aneta Bogdan, Carmen Adamescu, Maria Grapini, Rucsandra Hurezeanu, Violeta Ciurel, Amalia Nastase, Cristina Batlan , Irina Socol, Monica Iavorschi, Adina Pascu, Andreea Mihai, Georgeta Serban, dar şi multe altele.

Catalogul este disponibil de pe data de 11 martie în reţelele de distibuţie a presei Inmedio şi Relay la preţul de 35 lei.

Pentru a vedea unde sunt toate locaţiile Inmedio şi Relay click aici

Comandă online catalogul AICI.

Urmărește Business Magazin

/lideri/cele-mai-puternice-femei-din-romania-adriana-sohodoleanu-biscuit-ro-10699221
10699221
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.