Creatorul Bitdefender: România oferă cu zgârcenie profesionişti cu experienţă internaţională în vânzări şi marketing

Autor: Razvan Muresan Postat la 17 ianuarie 2014 472 afişări

Creatorul Bitdefender: România oferă cu zgârcenie profesionişti cu experienţă internaţională în vânzări şi marketing

Florin Talpeş este fondatorul BITDEFENDER, cel mai exportat produs românesc.

Florin Talpeş: În ultimii trei ani, am dominat cele mai importante topuri de cybersecurity, de exemplu în AV-TEST - Germania, din 15 teste în ultimii trei ani, am iesit de 13 ori pe locul întâi şi de două ori pe locul al doilea. De aceea primul punct pe agenda mea e ca în 2014, în principalele pieţe internaţionale, să ne consolidăm poziţia de lider tehnologic în cybersecurity,  însoţită de creşterea cotei noastre de piaţă. De exemplu, ţintim ca brandul Bitdefender să devină sinonim cu cele mai bune soluţii de securitate a data centerelor (furnizori de servicii de cloud): am început să fim percepuţi ca oferind pieţei tehnologii unice, cu valoare adăugată mare atât pentru securizarea furnizorilor de orice fel de servicii cloud, cât şi pentru securizarea utilizatorilor acestor servicii. Urmărim ca în 2014 să consolidăm această poziţionare în câteva dintre cele mai importante pieţe: SUA, Germania, Marea Britanie şi Franţa.

Alt punct-cheie e completarea cu profesionişti de calibru a echipei de sales şi marketing atât în headquarter, cât şi pe principalele pieţe din lume în care acţionăm direct. Dat fiind faptul că am ales până acum să ne poziţionăm ca o companie cu headquarter-ul (cu majoritatea echipei de strategie şi de management) în România, am preferat să folosim români. Modelul acesta are limitele lui, piaţa românească oferind cu zgârcenie profesionişti care să aibă experienţă internaţională bogată pe sales şi marketing. Iar formarea unor oameni cu mare potenţial ia timp. Aici e provocarea pe are o avem. Suntem în căutarea unor oameni de calibru, iar prima noastă opţiune ar fi să fie români, care să construiască cu noi mai departe brandul Bitdefender, pentru a îl împinge ca jucător-cheie în cele mai mari pieţe. Suntem o echipă cu o reputaţie de inovatori, de best-of-breed, care aducem deja în piaţă tehnologii din valul următor de inovare în domeniul cybersecurity, şi avem nevoie de oameni la fel de talentaţi pe partea de business development, pentru a trece la nivelul următor, pentru a duce cu succes în piaţă aceste inovaţii vizionare venite din România.

Un al treilea punct (dintr-o listă mai lungă) e semnarea unor parteneriate strategice prin care tehnologiile şi soluţiile Bitdefender devin parte integrată din ecosistemele leaderilor mondiali în virtualizare, infrastructură cloud.

Urmărește Business Magazin

/cover-story/creatorul-bitdefender-romania-ofera-cu-zgarcenie-profesionisti-cu-experienta-internationala-in-vanzari-si-marketing-11918164
11918164
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.