MOL Move – primul program de loialitate 100% digital din industria oil & gas cu beneficii transfrontaliere

Postat la 24 octombrie 2025 44 afişări

MOL Move – primul program de loialitate 100% digital din industria oil & gas cu beneficii transfrontaliere

Companie: MOL România Petroleum Products S.R.L.

MOL România a lansat în luna martie 2024, programul de loialitate MOL Move, 100% digital, conceput să răspundă nevoilor şi preocupărilor consumatorilor actuali. MOL Move este primul program de loialitate din România care permite o utilizare internaţională. Oferă beneficii şi în afara ţării, în staţiile din reţeaua MOL Group, aducând un plus de relevanţă şi utilitate pentru cei care călătoresc frecvent. În mai puţin de un an şi jumătate de la lansare, programul a atras peste un milion de utilizatori în România şi a devenit un reper internaţional de digitalizare şi inovaţie.

 

Descrierea inovaţiei:

MOL Move înlocuieşte vechiul sistem de carduri de loialitate cu o platformă 100% digitală, adaptată unui comportament de consum în continuă schimbare. Programul le oferă clienţilor persoane fizice şi corporate beneficii imediate, interactive şi personalizate, de la reduceri şi acces gratuit la servicii în staţiile MOL şi INA, până la posibilitatea de a utiliza aplicaţia împreună cu cardul de flotă MOL Group. Funcţionalităţile de gamificare – insigne, roata cu premii, cupoane răzuibile – cresc engagementul şi transformă fidelitatea într-o experienţă relevantă şi modernă.

Elementul de noutate

MOL Move este primul program de loialitate digital transfrontalier din industria de oil & gas din România, cu utilizare în mai multe ţări din reţeaua MOL Group. Acest lucru îl diferenţiază net de alte iniţiative locale. Mai mult, platforma introduce un nivel avansat de personalizare, şi consolidează strategia de digitalizare a companiei.

Efectele inovaţiei

• Peste 1.000.000 de utilizatori în mai puţin de un an şi jumătate.

• Aplicaţia a ajuns pe locul 1 în Google Play (Auto & Vehicles) şi App Store (Travel), cu ratinguri de 4.8 şi 4.9.

• A creat un ecosistem digital unificat şi a crescut engagementul utilizatorilor.

• Feedback foarte bun din partea clienţilor şi partenerilor, fiind perceput ca exemplu de inovaţie în retail şi digitalizare.

• Premii internaţionale: Loyalty 360 (2022), International Loyalty Awards (2023), Best Loyalty Program (2025).


Cifra de afaceri a companiei (2024): 9.566.728.361 lei

Profit (2024): 198.721.264 lei

Număr de angajaţi: 278
 

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.