Molecules of Youth: m31 True Collagen Creamer
Companie: Molecules of Youth
Ştiinţa suplimentelor pentru well-ageing a fost combinată cu ştiinţa comportamentelor pentru lansarea m31 True Collagen Creamer, un produs-inovaţie care transformă cafeaua de dimineaţă într-un obicei de longevitate.
Descrierea inovaţiei:
Trăim într-o epocă în care totul se întâmplă rapid şi în care suntem obişnuiţi să căutăm soluţii imediate. Realitatea este, însă, că longevitatea nu apare peste noapte. Nu există un shortcut, ci un drum format din gesturi mici, repetate constant, care în timp se acumulează şi fac diferenţa.
„Ştim însă cât de greu este să adaugi noi obiceiuri într-o viaţă deja plină de rutine. De aceea, adevărata noastră miză nu este doar să formulăm suplimente eficiente, ci să le facem parte din ritualuri zilnice deja existente. Astfel, produsele MOY devin instrumente prin care consecvenţa devine naturală, iar longevitatea accesibilă. De aceea, am integrat ştiinţa suplimentelor pentru well-ageing cu ştiinţa comportamentelor şi am lansat m31 True Collagen Creamer, un produs-inovaţie care transformă cafeaua de dimineaţă într-un obicei de longevitate”, declară Ciprian Stancu, antreprenor, fondator Republica BIO (nutriţie functionala), HempAID (canabis medical) şi Molecules of Youth (longevitate şi well-ageing).
Produsul a fost lansat în iulie 2025, în urma unei investiţii de 30.000 euro, fonduri care au vizat R&D, studii clinice, producţie, ambalaj.
Echipa implicată este formată din echipa MOY & Republica BIO, laboratoare certificate din Franţa şi parteneri de distribuţie (Farmacia Tei, Bebe Tei).
„Am observat mereu acelaşi fenomen: oamenii îşi doresc schimbări reale pentru sănătatea lor, dar de cele mai multe ori produsele achiziţionate rămân în dulap. Lipsa de consecvenţă nu ţine de lipsa de voinţă, ci de faptul că suplimentele sunt percepute ca un pas în plus într-o zi deja suprasolicitantă. Am dorit să schimbăm acest tipar printr-un produs care nu cere disciplină extraordinară, ci se integrează natural în rutina consumatorului”, afirmă Viviana Corneţeanu, co-fondator şi COO HempAID şi Molecules of Youth, divizia de longevitate a grupului Republica BIO.
Publicul-ţintă îl constituie millennials şi Gen X din mediul urban, preocupaţi de un stil de viaţă sănătos şi echilibrat, conştienţi de schimbările necesare pentru a-şi menţine calitatea vieţii. „Ei au nevoie să fie ascultaţi, înţeleşi şi sprijiniţi cu soluţii care să se plieze pe ritmul lor de viaţă”, adaugă Viviana Corneţeanu.
Elementul de noutate
Coonform reprezentanţilor companiei, acesta este primul colagen dovedit clinic din România creat special pentru cafea. Conţine peptide de colagen hidrolizate, pentru absorbţie superioară, iar doza optimă, a fost calibrată conform studiilor clinice. În plus, gustul cafelei rămâne neschimbat.
„Sunt monozone pre-dozate. Fără calcule. Fără griji. Desfaci, amesteci şi ai grijă de tine. Nu e un supliment. E un upgrade de lifestyle. Cafeaua de dimineaţă devine primul gest de longevitate”, susţine Viviana Corneţeanu. Tot ea mai spune că aceasta este şi o nouă abordare în industrie, nefiind vorba de un produs izolat, ci de integrarea lui într-un comportament preexistent, într-un moment precis al zilei.
Efecte şi impact
Stocul proiectat până în ianuarie 2026 a fost epuizat în primele săptămâni de la lansare, conform reprezentanţlor companiei, vânzările M31 depăşind estimările cu peste 60%. Conform feedback-ului, utilizatorii văd consumul de m31 ca pe un upgrade al cafelei zilnice.
Cifra de afaceri* (2024): 2,4 mil. euro
Profit (2024): 100.000 euro
Nr. angajaţi: 16
*pentru Republica Bio, Molecules of Youth fiind divizia de longevitate

30.000 de euro este valoarea investiţiei în lansarea produsului
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe alephnews.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro













