Grupul City Grill: Out4Food – versiunea 2025
Companie: Grupul City Grill
Out4Food devine un ecosistem prin care relaţia cu clientul se extinde dincolo de vizita la restaurant, cu beneficii tangibile şi comunicare constantă.
Descrierea inovaţiei:
Descrierea proiectului inovator
Esenţa inovaţiei constă, conform reprezentanţilor companiei, în lansarea noii versiuni a aplicaţiei Out4Food, un instrument digital care transformă modul în care Grupul City Grill îşi loializează clienţii.
Aplicaţia este relevantă deoarece, în contextul actual, digitalizarea şi personalizarea experienţei sunt decisive pentru atragerea şi menţinerea consumatorilor în industria HoReCa.
Noua versiune a aplicaţiei a fost lansată în mai 2025, şi pentru dezvoltarea şi rafinarea experienţei digitale au fost alocate câteva sute de mii de euro. Proiectul a fost realizat de echipa de marketing a Grupului City Grill, în colaborare cu dezvoltatori software şi parteneri specializaţi în fidelizare şi segmentare digitală.
Nevoia principală a fost consolidarea loialităţii clienţilor şi adaptarea la schimbările de comportament generate de digitalizare. Grupul şi-a propus să crească valoarea medie a bonului şi frecvenţa comenzilor printr-un sistem de recompense şi beneficii personalizate, relevante pentru fiecare utilizator.
Beneficiarii direcţi sunt clienţii urbani, activi digital, care frecventează cele peste 30 de restaurante din reţea. Segmentul a fost definit pe baza obiceiurilor de consum şi a interesului pentru interacţiuni rapide, personalizate şi accesibile digital.
Elementul de noutate
Out4Food se diferenţiază prin integrarea completă a loializării cu comenzile, voucherele şi comunicarea personalizată. Aplicaţia include un mecanism unic de scoring şi segmentare inteligentă care recompensează implicarea utilizatorilor şi introduce o secţiune de experienţe personalizate.
Aplicaţia aduce drept noutate, conform reprezentanţilor companiei, o relaţie digitală continuă cu clienţii, oferă beneficii personalizate şi contribuie direct la creşterea bonului mediu şi la retenţia utilizatorilor. Pentru companie, este un pilon strategic care generează mai bine de o treime din cifra de afaceri şi oferă date valoroase pentru înţelegerea comportamentului de consum. Programul are deja o vechime de 16 ani, timp în care a avut un aport real la CA de afaceri a grupului.
Efecte şi impact
Aplicaţia are 380.000 de utilizatori activi şi generează 26% din comenzi şi 28% din cifra de afaceri a grupului, ceea ce reflectă rolul său central în strategia de business.
Utilizatorii Out4Food cheltuiesc, în medie, cu 20% mai mult decât ceilalţi clienţi, iar între 8% şi 20% dintre aceştia folosesc lunar voucher-ele personalizate, ceea ce confirmă impactul pozitiv al sistemului de beneficii. „Feedback-ul clienţilor este foarte bun, Out4Food fiind percepută ca o extensie digitală naturală a relaţiei cu restaurantele. Partenerii şi piaţa consideră aplicaţia un model de fidelizare digitală adaptat specificului HoReCa din România”, potrivit reprezentanţilor companiei.
Nr. angajaţi: >1200
Cifră de afaceri (2024): 68 mil. euro
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe alephnews.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro












