Unul dintre cei mai mari jucători din industria frumuseţii anunţă lansarea programului de franciză. Produsele brandului sunt folosite de 5 din 10 femei din România

Autor: Andra Stroe Postat la 13 februarie 2024 2225 afişări

Unul dintre cei mai mari jucători din industria frumuseţii anunţă lansarea programului de franciză. Produsele brandului sunt folosite de 5 din 10 femei din România

AVON, unul dintre principalii jucători globali din industria frumuseţii, anunţă printr-un comunicat de presă lansarea modelului de franciză la nivel naţional. „Acesta poate fi momentul oportun pentru a investi în propria afacere şi de a se alătura unei comunităţi de succes în domeniul frumuseţii, beneficiind de susţinerea unui brand de prestigiu.” Potrivit reprezentanţilor companiei, 9 din 10 femei din România cunosc brandul AVON, iar 5 din 10 folosesc produsele brandului.

„Un aspect esenţial al acestei lansări este sublinierea faptului că AVON operează deja într-un mediu complet omnichannel. Cu o prezenţă consolidată în aria de vânzări - în fiecare secundă AVON vinde 7 parfumuri şi 3 rujuri - franciza va beneficia de oportunităţi unice şi avantaje distincte în cadrul întregii noastre infrastructuri de business integrat. Ca parteneri ai francizei, antreprenorii vor accesa un model de business solid şi coerent, cu sprijin în alegerea locaţiei, dezvoltarea unui branding eficient, sesiuni de training şi asistenţă în lansarea, promovarea şi administrarea afacerii.”

Magazinul operat în sistem franciză beneficiază de un portofoliu de produse dedicat exclusiv pentru mediul de retail, astfel încât să poată oferi clienţilor o gamă variată şi adaptată la nevoile acestui segment, aspect „întregit de promoţii şi campanii personalizate, create strategic pentru a atrage şi fideliza clienţii din cadrul francizei de retail”.

Pe întreg parcursul parteneriatului, AVON oferă un suport complet în materie de asistenţă operaţională şi management, asigurandu-se că abilităţile antreprenoriale ale partenerului sunt completate şi întărite de strategiile AVON. Acesta include accesul la procese şi metode de management performante şi automatizate, menite să faciliteze eficienţa şi să maximizeze potenţialul de succes în cadrul francizei.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
franciza,
brand,
lansare

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.